رئیس پلیس راهور استان مرکزی:

پلاک های غیر بومی تا پایان روز سوم فرودین از شهرهای نارنجی خارج شوند

حسینی به شهروندان هشدار داد پلاک های غیر بوی تا پایان روز سوم فرودین فرصت دارند از شهرستانهای دلیجان و خمین که در رنگ بندی شهرها در وضعیت کرونایی نارنجی می باشند خارج شوند.
کد خبر: ۹۳۲۹۴۳۳
|
۰۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۵

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ؛ سرهنگ " سید علی حسینی" در تشریح این خبر بیان داشت: با توجه به اینکه رنگ شهرستان دلیجان در روزهای پایانی سال در رنگ بندی وضعیت کرونایی از رنگ زرد به نارنجی تغییر پیدا کرده و شهرستان خمین نیز در وضعیت نارنجی می باشد از هم وطنان خواست به این شهرها مسافرت نکنند.

وی اظهار داشت: خودروهای با پلاک بومی که تاکنون به شهرستانهای خمین و دلیجان مراجعه کرده اند تا پایان روز سوم فروردین فرصت دارند تا از این شهرستانها خارج شوند در غیر اینصورت اعمال قانون خواهند شد.

رئیس پلیس راهور استان مرکزی با اشاره به اینکه جریمه ورود به شهرهای در وضعیت نارنجی 500 هزار تومان می باشد خاطر نشان کرد: پلیس برابر دستورالعملهای ابلاغی با متخلفان برخورد می کند.

سرهنگ " حسینی در پایان با بیان اینکه منع تردد شبانه از ساعت 21 الی 3 بامداد در تمام شهرستانهای استان همچنان ادامه دارد تصریح کرد: شهروندان از سفرهای غیر ضروری پرهیز کنند تا بتوانیم نوروزی به دور از بیماری را پشت سر بگذاریم.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار