خبرهای داغ:
معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین

کسب رتبه برتر استان قزوین در رعایت پروتکل های بهداشتی

حبیبی گفت: هم استانی قزوینی در مراعات دستورالعمل های بهداشتی در صدر کشور قرار گرفتند.
کد خبر: ۹۳۲۹۱۴۶
|
۲۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۳

منوچهر حبیبی معاون سیاسی و امنیتی استاندار و جانشین ستاد پیشگیری از کرونا استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین بیان کرد: استان قزوین با رعایت ۷۳ درصدی دستورالعمل های بهداشتی در پیشگیری از کرونا در سال ۹۹ رتبه اول کشور را به خود اختصاص داد.

وی گفت: با توجه به م.قعیت جغرافیایی استان که در جوار پایتخت کشور و در مسیر استان های شمالی و نیز استان های قم و مرکزی که در واقع بیشترین آمار کرونایی را داشته اند قرار دارد و با توجه به اینکه نزدیکی به این استان ها قابلیت تبدیل وضعیت استان قزوین را به یک بحران کرونایی را دارد اما با همراهی مردم به ویژه رعایت دستورالعمل های بهداشتی که در صدر کشور بود همچنین بازار و کسبه باعث شد استان در حال حاضر شرایط باثباتی داشته باشد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین اظهار کرد: چنانچه این روند در فروردین ماه تداوم داشته باشد انشاا.. نویدبخش روزهای خوب در اردیبهشت و خرداد ماه سال آینده خواهد بود.

جانشین ستاد پیشگیری از کرونا استان قزوین در ادامه عنوان کرد: در سال ۱۳۹۹ از ۱۴۵ هزار و ۲۸۲ هم استانی تست کرونا گ فتنه شد که خوشبختانه از این تعداد ۱۱۱ هزار و ۸۰۱ نفر منفی(معادل ۷۷ درصد) و ۳۳ هزار و ۴۸۱ نفر تست مثبت(معادل ۲۳ درصد) بودند.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار