فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان فردیس:

شجاعت پاسداران حافظ اسلام و انسانیت در برابر تروریست هاست

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان فردیس گفت: حریت و شجاعت سربازان و پاسداران رشید اسلام به تاسی از امام حسین (ع) و تحت زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی، حافظ اسلام و انسانیت گشته است.
کد خبر: ۹۳۲۹۱۳۵
|
۲۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سرهنگ پاسدار علیزاده ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت:چهارم شعبان، روز ولادت مولودی دلیر و شجاع، مطیع ولی، قمر منیر بنی هاشم، حضرت عباس است. با آمدن عباس برادری و وفاداری، ادب و فرمانبرداری در برابر ولی معنی پیدا کرد . عباس یعنی عشق، فداکاری، برادری و برادر یعنی عبّاس.

 شجاعت پاسداران حافظ اسلام و انسانیت در برابر تروریست هاست

سرهنگ علیزاده در ادامه افزود:دحالا که در این شرایط پیچیده که ویروس کرونا همچنان جان مردم عزیزمان را بیرحمانه میگیرد و تزریق واکسن هم برای عموم مردم تکمیل نشده، روا نیست که مردم به سفر های غیر ضروری بروند، شایسته است کمی بیشتر به فکر کادر درمان باشیم تا خدای ناکرده موج بعدی کرونا آغاز نشود.

وی بیان کرد: گفت: بسیج بر اساس رسالت و ماموریتی که دارد در تمام صحنه های انقلاب حضور دارد و بر اساس شرایط موجود جامعه انجام وظیفه می‌نماید.

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان فردیس در پایان ضمن قدر دانی از زحمات همه کسانی که به فراهم آوری بسته های معیشتی برای افراد کم برخوردار تلاش میکنند، این امور خیر خواهانه را موجب برکت شهرمان دانست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار