خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ انصارالحسین(ع) همدان عنوان کرد

امام حسین(ع) الگوی تمام عیار پاسداری از دین الهی/انتخابات فرصت طلایی برای روی کارآوردن دولت جوان انقلابی

همدان-مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ انصارالحسین(ع) همدان گفت:  حضرت سیدالشهدا، امام حسین(ع) الگوی تمام عیار پاسداری از دین الهی است.
کد خبر: ۹۳۲۸۷۵۲
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۴

امام حسین(ع) الگوی تمام عیار پاسداری از دین الهی/انتخابات فرصت طلایی برای روی کارآوردن دولت جوان انقلابیحجت‌الاسلام محمود قربانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با گرامیداشت فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت امام حسین(ع) و روز پاسدار ، به تبیین شاخصه‌های جاودانگی امام حسین(ع) و فلسفه نامگذاری روز ولادت حضرت به نام روز پاسدار پرداخت و اظهار داشت: یکی از این شاخصه‌ها استقامت در راه حق و پاسداری شجاعانه حضرت از اسلام ناب محمدی(ص) بود.

وی با بیان اینکه حضرت سیدالشهدا(ع) الگوی تمام عیار پاسداری از دین الهی است، گفت: ایثار و گذشتن از جان خود و عزیزان در راه نگاهبانی از دین خدا درس بزرگی است که پاسداران انقلاب اسلامی از امام حسین(ع) آموخته‌اند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ انصارالحسین(ع) استان همدان بیان داشت: ایمان و توکل محض الهی و بصیرت و معرفت نسبت به وقایع از شاخصه‌های مهم دیگر پاسداری است که بحمدالله در بین پاسداران ما محفوظ مانده است.

وی افزود: کار جهادی و مخلصانه برای خدا از جمله امتیازاتی است که یک پاسدار را در جامعه ممتاز می‌کند چراکه پاسداران در همه عرصه‌های سخت و گرفتاری‌های مردم در کنار آنها برای رفع مشکلات جهادگونه حضور دارند.

قربانی با اشاره به برخی دستاوردهای سپاه در بخش‌های گوناگون دفاعی، موشکی و علمی خاطرنشان کرد: تفکر انقلابی پاسداران بر مبنای توکل و ایستادگی در راه حق برای تحقق اهداف و مأموریت‌ها است و همین تفکر باعث شده که هر جا هر کاری به این قشر واگذار می‌شود به نتیجه مقبول یا مطلوب خود می‌رسد.

وی گفت: بی‌شک هر چه پاسداران ما خود را به مکتب مقدس سیدالشهدا(ع) نزدیک کنند عمل آنها بابرکت‌تر و پر ثمره خواهد بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ انصارالحسین(ع) استان همدان همچنین با اشاره به آغاز روند انتخابات سال 1400 عنوان کرد: یکی از مهمترین وظایف همه ما در قبال این انتخابات آن است که به برگزاری یک انتخابات پرشور،آزاد و امن کمک کنیم.

وی بیان داشت: انتخابات 1400 یک فرصت طلایی برای ملت بزرگ ایران است تا در کنار قوه قضائیه و مقننه انقلابی، یک دولت جوان انقلابی را روی کار بیاورند.

قربانی ابراز امیدواری کرد: انتخابات پیش‌رو با رقم خوردن مشارکت بالا و انتخاب شخص مناسب برای تصدی ریاست جمهور مطلع نجات کشور از پیچ تاریخی حساس کنونی خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار