فرمانده سپاه تنکابن خبر داد

کمک ۱۱۲،۶۷۶،۰۰۰،۰۰۰ ریالی تنکابنی‌ها در نهضت مومنانه

ساری-فرمانده سپاه تنکابن از کمک ۱۱۲ میلیارد و ۶۷۶ میلیون ریال مردم این شهرستان به نیازمندان در قالب نهضت مومنانه خبر داد و گفت: تا به امروز ۳۱ هزار ۳۲۲ بسته معیشتی به نیازمندان اهدا شد.
کد خبر: ۹۳۲۸۲۲۱
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
کمک ۱۱۲،۶۷۶،۰۰۰،۰۰۰ ریالی تنکابنی‌ها در نهضت مومنانه
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،  سرهنگ پاسدار حسن مهدوی فرمانده سپاه تنکابن  پیش از ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت برگزاری رزمایش کمک مؤمنانه ورزمایش امنیتی شعبانیه در جمع خبرنگاران ضمن تبریک اعیاد شعبانیه با اشاره به کمک مؤمنانه و خدماتی که سپاه وبسیج در سطح کشور در طول سال برای مردم داشتند، گفت: بسیج به همراه همه دستگاه‌ها وارد میدان شدو خدمات شایان توجه‌ای به قاطبه مردم در عرصه‌های مختلف دادند.
 
*کمک ۱۱۲ میلیارد و ۶۷۶ میلیون ریال به نیازمندان 

سرهنگ مهدوی از توزیع  ۲۹۰۰ بسته معیشتی و ۹ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند در قالب عیدی مومنانه هم خبرداد و گفت: در مجموع و تا به امروز ۳۱ هزار ۳۲۲ بسته معیشتی به ارزش بالغ بر ۹ میلیارد و ۳۹۶ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال بین نیازمندان توزیع شد.

فرمانده سپاه تنکابن در ادامه  با اشاره به  خرید تبلت برای دانش آموزان نیازمند هم اضافه کرد:  ۳۲ دستگاه تبلت هر کدام به ارزش ۲۰ میلیون ریال و همچنین ۳۰ دستگاه تلفن همراه به ارزش ریالی ۳۰ میلیون ریال  هم به دانش آموزان نیازمندان اهدا شد.

به گفته سرهنگ مهدوی پرداخت اقساط و اجاره ۳۰ کاسب ومغازه دار به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال، تهیه  ۴۲ سری جهیزیه به ارزش یک میلیارد و ۵۰ میلیون ریال، تهیه  ۱۸۰۰ بسته لوازم التحریر، توزیع ۸۰۰ عدد کارت هدیه ۲ و ۳ میلیون ریالی، تهیه بسته‌های بهداشتی به تعداد ۳۴۰۰ بسته با هزینه بالغ بر ۱۷۰ میلیون تومان، توزیع  ۱۴۵۰۰۰ ماسک در سطح شهرستان و ضدعفونی ۱۸۹۰ نقطه از معابر، مدارس، مساجد، ادارات، منازل و .. توسط سپاه تنکابن به همت بسیجیان انجام شد.

فرمانده سپاه تنکابن در ادامه سخنان خود با اعلام  کمک  ۱۱۲ میلیارد و ۶۷۶ میلیون ریال به نیازمندان در قالب نهضت کمک مومنانه  خاطرنشان کرد:۴ واحد مسکن محرومین در سال جاری تکمیل و تحویل  و همچنین ۱۵ واحد نیزدر دست ساخت می‌باشد.

سرهنگ مهدوی به بازسازی ۶ مسکن محرومین  اشاره و اضافه کرد: یک  واحد مسکن ویژه مدد جوی بهزیستی و نیز یک  مزار شهید در روستای هراتبر همسان سازی شد.

فرمانده سپاه تنکابن به آبرسانی آب شرب و آب کشاورزی هم  در روستا‌های میانرود سه هزار هم خبر داد و یادآور شد: ۱۷ هزار گشت رضویون هم برای ارتقای امنیت پایدار و کاهش سرقت به همکاری نیروی انتظامی برگزار شد.

سرهنگ مهدوی در ادامه به  اجرای رزمایش امنیتی شعبانیه از ۲۴ اسفند با همکاری حوزه‌ها وپایگاه‌های مقاومت بسیج هم خبرداد و اضافه کرد: این رزمایش به مدت ۳ روز بمنظور کمک به امنیت پایدار در شهرستان برگزار می‌شود.
 
کمک ۱۱۲،۶۷۶،۰۰۰،۰۰۰ ریالی تنکابنی‌ها در نهضت مومنانه
 
*فعالیت ۱۷۶ پایگاه مقاومت در طرح شهید سلیمانی

فرمانده سپاه تنکابن در بخش دیگری از سخنان خود به اجرای طرح شهید سلیمانی برای کنترل و مهار کرونا گفت: این طرح از آذر ماه سال جاری در سطح شهرستان همزمان با کشور اجرا شد؛ که با توجه به فصلی بودن این طرح  ۱۷۶ پایگاه در این طرح حضور فعال داشتند.

سرهنگ مهدوی با بیان اینکه با اجرای طرح شهید سلیمانی  تعداد بیماران بستری که ۵۶  در شهرستان بودند به ۱۰ نفر بستری کاهش یافتند، افزود: این  نشان دهنده تلاش جهادی بسیجیان ومدافعین سلامت بوده که کارشان را به نحو احسن انجام دادند و لازم است  اصحاب رسانه این تلاش ستودنی بسیجیان را انعکاس دهند.

فرمانده سپاه تنکابن در ادامه بیان کرد: کمک به بیماران کرونایی با توزیع بسته‌های معیشتی وپیگیری درمان واجرای موفق و تلاش بسیجیان با همراهی ادارات در این طرح شهید سلیمانی باعث شد تا ورودی بیمار به بیمارستان کاهش چشمگیری داشته باشد شهرستان از وضعیت قرمز به وضعیت آبی وعادی برگشت.
 
*صبرو بصیرت راه مقابله با هجمه دشمنان انقلاب

سرهنگ مهدوی دربخش‌های پایانی سخنان خود با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب گفت:ماهیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ضد استکباری بوده و از همان ابتدا مورد هجمه قرار گرفت و دشمن با تحریف و دروغ پراکنی  در تلاش  علیه ایران است.

فرمانده سپاه تنکابن با تصریح بر اینکه دشمن با وارونه جلوه دادن حقیقت و دروغ‌هایی که به خورد ملّت‌ها می‌دهد در تلاش برای ناامید سازی مردم دارد، خاطرنشان کرد: نمونه بارز آن ۶ سال جنگ علیه ملّت مظلوم یمن است که میلیون‌ها کشته وزخمی، خرابی به بار آورد اما کسی جرأت بیان اعتراض آن را نداشت حتی سازمان ملل هم دید، وقتی مردم مظلوم یمن برای دفاع از خود از سلاح و وسایل دفاعی استفاده کرد، موضع  گرفت.

سرهنگ مهدوی در پایان سخنان خود تاکید کرد:واقعیت اصلی آن است که دشمن با انقلاب اسلامی مخالف است و مقابله می‌کند و راه حل ما بصیرت وصبر است و با توجه به هجمه‌های دشمن، با داشتن این شاخصه‌ها کسی از این مسیر گمراه نمی‌شود.

انتخاب پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار