خبرهای داغ:

برگزاری مراسم روز سرباز در شاهرود+ تصاویر

شاهرود_مراسم بزرگداشت روز سرباز با همکاری فرماندهی و دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۲۸۲۱۸
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۸
به گزارش خبرنگار بسیج، مراسم بزرگ داشت روز سرباز با همکاری فرماندهی و دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه شاهرود برگزار شد.
این مراسم که با حضور مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه و جانشین سپاه ناحیه شاهرود و برخی معاونت‌های سپاه به مناسبت مولودین ماه شعبان و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با حضور تعداد محدودی از سربازان وظیفه در حسینیه ثارالله سپاه شاهرود برگزار گردید، برنامه‌های متنوعی برای سربازان اجرا شد.
این مراسم با تلاوت قران کریم شروع وسپس با پخش چند کلیپ از فرمایشات مقام عظمای ولایت درخصوص جوانان مزین شد و نمایشی کوتاه به همت سربازان تهیه و اجرا و مسابقات ورزشی محلی و بومی شهرستان اجرا گردید و در پایان به تعدادی از برندگان مسابقات جوایزی اهدا شد.
حمید گل محمدی مدیر نیروی انسانی کادر سپاه ناحیه شاهرود در این مراسم ضمن قدردانی از اجرای برنامه جشن روز سرباز، با توجه به آغاز سال نو ابلاغیه جدید تعطیلات را اعلام نمود.
حجت الاسلام سیدرضا مرتضوی معاونت تعلیم و تربیت سپاه شاهرود و مشاور سربازان به ذکر مناقب اهل بیت پرداخت و حجت الاسلام سلیمانی مئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه نیز از اجرای این برنامه تقدیر کرد.
این برنامه به همت نیروی انسانی کادر و وظیفه، تربیت بدنی و یگان قرارگاه سپاه ناحیه شاهرود و با همکاری هیات ورزش‌های بومی و محلی شهرستان شاهرود برگزار گردید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار