خبرهای داغ:

از تهیه و توزیع بسته معیشتی تا تجدید میثاق خواهران بسیجی با شهدا در شاهرود+ تصاویر

شاهرود_به همت پایگاه‌های بسیج خواهران حوزه صدیقه کبری (س)، در گرامیداشت ایام ماه رجب و مبعث پیامبر اسلام برنامه‌های متنوعی اجرا شد.
کد خبر: ۹۳۲۷۷۸۲
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۶
به گزارش خبرنگار بسیج، به همت پایگاه‌های بسیج خواهران حوزه صدیقه کبری (س)، در گرامیداشت ایام ماه رجب و مبعث پیامبر اسلام برنامه‌های متنوعی اجرا شد که در ادامه به گوشه‌ای از آن می‌پردازیم:
به همت پایگاه منوره و امداد محله امام حسین (ع) طرح معیشتی پیش از عید نوروز ۱۴۰۰ با تهیه بسته‌های معیشتی برای نیازمندان محله در حال اجراست.
به همت پایگاه یاسین دو بسته معیشتی به ارزش ۶۵۰ هزار تومان و سه قوطی شیرخشک و یک بسته مای بیبی به نیازمند اهدا و نشست سیاسی با سخنرانی خانم سوخته سرایی در پایگاه بسیج خواهران حُسنی شهرک امینیان برگزار شد.
بسیجیان پایگاه عارفه روستای سطوه، مبلغ ۵/۰۰۰/۰۰۰ ریال کمک نقدی به یک خانواده نیازمند جهت خرید اقلام معیشتی، مبلغ ۳/۰۰۰/۰۰۰ ریال کمک نقدی جهت خرید دارو به یک خانواده نیازمند، مبلغ ۷/۰۰۰/۰۰۰ ریال کمک نقدی جهت خرید وسیله کار برای امرار معاش به یک خانواده نیازمندوآبرومند، تهیه و اهدا گردید.
۲۰ بسته معیشتی جهت خانواده‌های محروم توسط خیرین پایگاه نرجس تهیه و اهدا و یک تخته فرش برای یک زوح نیازمند توسط یک خیر پایگاه رهروان تهیه شد و حلقه صالحین نوجوانان و بزرگسالان در گلزار شهداء گمنام شاهرود برپا شد.
قرارگاه حافظان سلامت شهید سلیمانی به همت خواهران بسیجی پایگاه یاسین هر روز ۸ تا ۱۳ صبح پاسخگوی تلفن ورسیدگی به مسایل همشهریان در مورد کرونا است.
حلقه نوجوانان پایگاه یاس مدینه همراه با آموزش قرآن توسط خانم حکم ابادی برپا و نشست مربی با سرگرو‌ها صالحین و نشست بصیرتی با اعضای شورا پایگاه رهروان برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار