دبیر اجرایی جشنواره هنر قرآنی دانش خبر داد

آغاز مرحله داوری جشنواره هنر قرآنی دانش در شهرستان های یزد

خوش قلب دبیر اجرایی جشنواره هنر قرآنی دانش از آغاز داوری و ارزیابی آثار دانش آموزان در مرحله شهرستانی نواحی آموزش و پرورش استان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۲۶۶۹۶
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، دبیر اجرایی جشنواره در جمع خبرنگاران از آغاز داوری و ارزیابی آثار دانش آموزان در مرحله شهرستانی نواحی آموزش و پرورش استان خبر داد و گفت: پس از پایان مهلت ثبت نام و ارسال آثار کار داوری در ۱۴ رشته آغاز شده است.

محمد رضا خوش قلب افزود: آثار ارسالی در محور‌های ادبی، آوایی، هنری و تولید محتوا و در حوزه‌های قرآن، نهج البلاغه و نماز مورد پایش و بررسی قرار خواهند گرفت.

وی تصریح کرد: آثار برتر جشنواره در نواحی آموزش و پرورش پس از داوری داوران شهرستانی در هر رشته به مرحله استانی راه یافته که این مرحله نیز در اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ توسط اداره کل قران، عترت و نماز برگزار خواهد شد.

خوش قلب در خصوص ملاک داوری بخش‌های مختلف خاطر نشان کرد: در بخش آوایی که شامل قرائت، تواشیح، ابتهال و هم خوانی است آثار از نظر تجوید، صوت و لحن، وقف، ابتدا و هماهنگی مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.

گفتنی است هم‌اکنون مرحله شهرستانی جشنواره در شهرستان‌های استان در حال برگزاری بوده که این مرحله در شهرستان یزد نیز در دارالقرآن شهدای کوچه بیوک ناحیه یک یزد برگزار می‌گردد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار