خبرهای داغ:
به همت بسیج فرهنگیان ناحیه دو آموزش و پرورش استان قزوین برگزار شد؛

آئین تجلیل از معلمان تلاشگر در ناحیه دو قزوین

آئین تجلیل از معلمان تلاشگر در قالب پویش لبخند رضایت، در ایام کرونایی به همت بسیج فرهنگیان ناحیه دو آموزش و پرورش استان قزوین برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۲۵۶۵۸
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، آئین تجلیل از معلمان تلاشگر در قالب پویش لبخند رضایت، در ایام کرونایی به همت بسیج فرهنگیان ناحیه دو آموزش و پرورش استان قزوین با حضور محمدرضا رسولی مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو، سرهنگ حیدری فرمانده سپاه ناحیه امام حسن (ع)، حجت‌الاسلام ذکائی سرمربی حلقه های صالحین سپاه ناحیه امام حسن (ع)، مافی معاون پرورشی و تربیت بدنی، مرادی و رضایی مسئولین بسیج فرهنگیان برادران و خواهران ناحیه و جمعی از کارشناسان و معلمان تلاشگر ناحیه با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی در سالن جلسات شهید سردار سلیمانی ناحیه برگزار شد.

محمدرضا رسولی مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو در این جلسه ضمن تبریک هفته امور تربیتی یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر از بنیانگذاران امور تربیتی را گرامی داشت.

رسولی در ادامه از تلاش حوزه پرورشی و بسیج فرهنگیان در برگزاری و اجرای برنامه های فرهنگی و پرورشی تقدیر کرد و افزود: باید با تمام قوا برای تربیت دانش آموزان تمام ساحتی تلاش کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار