مسئول هیئت رزمندگان اسلام اراک:

پنجمین مرحله از کمک های مردمی به استان سیستان و بلوچستان اعزام می شود

سعید جلایی گفت:تقویت انگیزه انقلابی و جهادی در هیئات مذهبی یک امری ضروری و مهم محسوب می شود چرا که امروز بیش از هر زمان دیگری نیاز به حضور جوانان مومن و انقلابی برای خدمت رسانی در عرصه های مختلف خواهد بود
کد خبر: ۹۳۲۵۳۵۲
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سعید جلایی مسئول هیئت رزمندگان اسلام شهرستان اراک در جمع خبرنگاران  از  اعزام پنجمین مرحله از کمک های مردمی به استان سیستان و بلوچستان خبرداد و گفت: خدا را شاکر هستیم به همت مردم انقلابی استان مرکزی شاهد جمع آوری و اعزام پنجمین مرحله از محموله کمک های مردمی به استان سیستان و بلوچستان و منطقه محروم شهرستان زابل هستیم.

وی افزود:تقویت انگیزه انقلابی و جهادی در هیئات مذهبی یک امری ضروری و مهم محسوب می شود چرا که امروز بیش از هر زمان دیگری نیاز به حضور جوانان مومن و انقلابی برای خدمت رسانی در عرصه های مختلف خواهد بود.

جلایی با بیان اینکه مشکلات اخیر اقتصادی شرایط زندگی را برای اقشار محروم جامعه سخت کرده است یاد آور شد: توجه به اقشار کم برخوردار وظیفه ای بر روی دوش دغدغه مندان به ویژه هیئتی ها می گذارد که این موضوع همواره از سوی مقام معظم رهبری مورد تاکید بوده است.

مسئول هیئت رزمندگان اسلام شهرستان اراک تاکید کرد: این سری از اقدامات به نوعی تهذیب نفس، خودسازی و آماده کردن جوانان مومن و انقلابی برای روزهای مهم و سرنوشت ساز خواهد بود.

وی حضور به موقع ، خستگی ناپذیری و احساس مسئولیت جهادگران در هیئات مذهبی را ویژگی ممتاز و بی نظیر برشمرد و افزود:عدالت اسلامی، تکریم انسان، روحیه‌ی جهاد و بالندگی ، سازندگی اسلامی،از شاخص های هیئت در تراز انقلاب اسلامی است و باید این فرهنگ برتر را به شکل هنرمندانه توسعه داد.

جلایی خاطرنشان کرد: این محموله شامل ارزاق و بسته های معیشتی، وسایل گرمایشی،فرش،یخچال،وسایل روشنایی،اسباب بازی و لوازم و تحریر خواهد بود که مطابق با برنامه ریزی انجام شده در ایام نوروز 1400 به شهرستان زابل از استان سیستان و بلوچستان ارسال خواهد شد.

گفتنی است خیرین می توانند کمک های خود را به حساب های ذیل واریز نمایند

6273817010044604

13254395000951

مکان تحویل اقلام: خیابان امام خمینی(ره)-خیابان ملت-سالن ورزشی کانون بسیج

انتهای خیابان جهانگیری-موکب شهدای گمنام

شماره تماس:09188481463

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار