فرمانده نیروی انتظامی اعلام کرد:

آمادگی پلیس برای اجرای ماموریت‌های پایانی سال

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به این که اقدامات پلیس بایستی مبتنی بر برنامه ریزی و ابتکار عمل باشد، بر آمادگی پلیس برای اجرای ماموریت‌های پایانی سال تاکید کرد.
کد خبر: ۹۳۲۲۹۴۸
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۳
 به گزارش خبرگزاری بسیج، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری در جمع معاونان ستادی و رؤسای پلیس‌های تخصصی با اشاره به آمادگی نیروی انتظامی برای اجرای ماموریت‌های پایانی سال تاکید کرد: با اشراف کامل اطلاعاتی، اقدامات پیشگیرانه و پیش دستانه و توسل بر رویکرد مقتدرانه توأم با هوشمندی باید ماموریت‌ها را دنبال کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: تدابیر حکیمانه و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، ملاک عمل و چراغ راه همه ماست و با پیروی از بیان‌های معظم له می‌توانیم به دستاورد‌های مطلوبی برسیم؛ خداوند را به پاس وجود رهبری چنین فرزانه و حکیم شاکریم.
عالی‌ترین مقام انتظامی کشور تاکید کرد: هر زمان که با تمام توان و قوا از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلابی و دینی خود دفاع کردیم، برنده میدان‌ها بودیم؛ بنابراین شایسته است که همچنان موضع گیری ما در مقابل دشمنان و بدخواهان این نظام، ایستادن پای ارزش‌ها و آرمان‌های اعتقادی و انقلابی مان باشد.
سردار اشتری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که اقدامات پلیس بایستی مبتنی بر برنامه ریزی و ابتکار عمل باشد، بر لزوم اتخاذ سازوکار‌هایی در راستای صیانت از سلامت جسمی و روحی کارکنان تاکید کرد و افزود: همزمان با شیوع ویروس منحوس کرونا، نه تنها وظایف و ماموریت هایمان را با قوت، قدرت و بدون تعطیلی انجام دادیم بلکه دوشادوش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سایر نهاد‌های متولی تلاش کردیم که زنجیره شیوع بیماری کرونا قطع شود.
وی با اشاره به نقش اثربخش نیروی انتظامی در کاهش شیوع ویروس کرونا در کشور ادامه داد: اجرای بخش اعظمی از مصوبه‌های ستاد ملی مقابله با کرونا را عهده دار شدیم با این اعتقاد که اجرای این مصوبه‌ها اعم از اعمال محدودیت‌های ترددی را توأم با تدبیر و برنامه عملیاتی کنیم.
فرمانده نیروی انتظامی در بخش پایانی سخنان خود با قدرشناسی از آحاد فرماندهان و سبزپوشان نیروی انتظامی از نقطه صفر مرزی تا مرکز خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در مسیر رشد و پیشرفت است و موفقیت‌های روزافزون محصول تلاش آحاد فرماندهان، کارکنان و حمایت خانواده هایشان هستیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار