مسئول بسیج جامعه کشاورزی و منابع طبیعی سپاه استان لرستان:

هدف برنامه های بسیج کشاورزی لرستان در راستای جهش تولید است

بسیج جامعه کشاورزی در راستای جهش تولید کشاورزی در دو بخش زراعی و دام سبک برنامه هایی اجرا کرده است.
کد خبر: ۹۳۲۲۰۰۰
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۱

 سجاد احمدی  در گفت و گو با خبرگزاری بسیج از لرستان، در تشریح اقدامات و فعالیت های این سازمان گفت: در راستای ارتقاء بهره وری تولید محصولات کشاورزی در دو بخش زراعی شامل کمک به افزایش بهره وری تولید محصولات زراعی راهبردی (از جمله: گندم، جو، ذرت، کلزا، برنج)، با محوریت پایگاه های بسیج روستاها کارگروه علمی کردن کشاورزی روستا راه اندازی می شود. همچنین در بخش دام سبک گوسفندی، با راه اندازی کلینیک های دامپزشکی ثابت و سیار جهادی به دنبال افزایش سطح بهره وری تولید گوشت قرمز می باشیم.

وی گفت: بخشی دیگر از کار سازمان هدایت و کمک به توسعه تولید محصولات مزیت دار هر شهرستان است و بخش دیگر کار ایجاد زنجیره تامین کاملی از تولید کننده تا مصرف کننده است همچنین به دنبال رفع مشکلات محصولات کشاورزی دچار عارضه شده در سطح شهرستان های لرستان هستیم.

مسئول بسیج جامعه کشاورزی لرستان از اجرای موفق زرمایش خدمت رسانی دامپزشکی از تاریخ 19 لغایت 21 بهمن ماه در سطح روستاهای استان در قالب کلینیک های سیار دامپزشکی به منظور ویزیت و آموزش رایگان به دامداران استان لرستان خبر داد. که به صورت همزمان با سراسر کشور روستاهایی مختلف از توابع شهرستان های استان پرداختند.

بسیج جامعه کشاورزی به دنبال رفع مشکلات کشاورزان و افزایش تولیدات محصولات کشاورزی در سطح استان لرستان است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار