مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس استان زنجان خبر داد

ساماندهی یادمان‌ شهدای گمنام در ۱۰ شهرستان زنجان

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس استان زنجان از ساماندهی یادمان‌های شهدای گمنام در ۱۰ شهرستان استان خبر داد و گفت: سامان‌دهی یادمان شهدای گمنام در شهرستان سلطانیه و شهر نیک‌پی نیز در دست اقدام است.
کد خبر: ۹۳۲۱۹۴۳
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ قاسم محمدی با اشاره به برگزاری کنگره ۳۵۳۵ شهید استان در سال آینده، اظهار کرد: کمیته‌ای که اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس عهده‌دار است، کمیته تالیف و نشر است که در این خصوص بیش از ۵۰ عنوان کتاب توسط همه کمیته‌ها در دست اقدام و چاپ است.

وی با بیان اینکه جلسات متعددی با مسئولان ذی‌ربط کمیته‌ها تشکیل شده است، تصریح کرد: در راستای تالیف آثار جدید از حماسه‌ها و رشادت‌های هشت سال دفاع‌مقدس، نویسندگان جدیدی شناسایی و جمع‌آوری آثار تالیف شده در حوزه دفاع‌مقدس طی سال‌های گذشته در حدود ۱۳۰ اثر گردآوری شده است.

محمدی با اشاره به چاپ مجدد کتب که تاثیرگذاری بیشتری دارد، یادآور شد: سه عنوان کتاب توسط حوزه هنری، ۲۰ عنوان توسط مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس در سپاه استان، چهار عنوان کتاب توسط اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، چهار عنوان توسط سازمان تبلیغات اسلامی، دو عنوان توسط اداره‌کل آموزش و پرورش، چند عنوان کتاب هم توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و نیز ۳۰ عنوان کتاب توسط اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس استان در دست اقدام و چاپ است.

این مسئول در ادامه، گریزی به یادمان‌های شهدای گمنام در شهرستان‌های استان زد و افزود: ساماندهی یادمان‌های شهدای گمنام از جمله کار‌های ارزشمندی است که توسط اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس استان انجام شد که در این راستا توانستیم طی چند سال اخیر در ۱۰ شهرستان، یادمان شهدای گمنام را ساماندهی کنیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس استان زنجان خاطرنشان کرد: در حال حاضر یادمان شهدای گمنام در شهرستان سلطانیه و شهر نیک‌پی فقط ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که امیدواریم تکمیل یادمان شهدای گمنام این دو منطقه نیز تا زمان برگزاری کنگره ۳۵۳۵ شهید استان آماده شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار