خبرهای داغ:

مراسم اربعین تدفین دوشهید گمنام روستای ورکیان دامغان+ تصاویر

مراسم گرامیداشت چهلمین روز تدفین دوشهید گمنام والامقام میهمان روستای ورکیان شهرستان دامغان و سومین یادواره شهدای سرافرازاین روستا برگزارشد.
کد خبر: ۹۳۲۱۸۵۳
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۷:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، مراسم گرامیداشت چهلمین روز خاکسپاری دو شهید والامقام گمنام دوران دفاع مقدس درروستای شهیدپرور ورکیان شهرستان دامغان و یادواره بیست شهید گلگون کفن این روستا با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزارشد.

امام جمعه موقت شهر ری در این مراسم گفت: ما برای تجدید پیمان با شهدا در این مکان جمع شده ایم و حضور در این مکان برای ما درس و عبرت است.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالعلی ابراهیمی افزود: مقام معظم رهبری بعد از امام خمینی (ره) سکان دار به حق این انقلاب شد و با رهنمود‌های خود کشتی انقلاب را هدایت نمود. ایشان با ارائه گام دوم انقلاب ریل گذاری لازم جهت ادامه مسیر و پیشرفت انقلاب را انجام دادند.

وی همچنین اضافه کرد: در پیروزی انقلاب مستشاران مزدور خارجی هنگام خروج از کشور هیچگاه تصور نمی‌کردند که دیگر به ایران برنمی گردند و پای آن‌ها از این کشور قطع خواهد شد.

امام جمعه موقت شهر ری با گرامیداشت یاد وخاطره شهدا گفت: امام خمینی (ره) و شهدا به وعده پیروزی حق توسط خداوند متعال اعتماد کردند و نتیجه آنرا نیز دیدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار