همایش منطقه‌ای مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در قم برگزار شد

همایش مدیران‌ کل منطقه یکم بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس امروز با حضور مدیران کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان‌های تهران، البرز، مرکزی و استان قم در ساختمان خاتم (ص) قم برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۲۱۳۷۰
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۲

 به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ؛ همایش مدیران‌ کل منطقه یکم بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس امروز با حضور مدیران کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان‌های تهران، البرز، مرکزی و استان قم در ساختمان خاتم (ص) قم برگزار شد.

سرهنگ پاسدار کریمی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی با حضور در این همایش و ضمن ارائه گزارشی از آخرین اقدامات انجام شده در استان مرکزی در حوزه ترویج،تبیین و تقویت فرهنگ دفاع مقدس گفت:در این همایش‌ها، موضوعات مختلف استان‌ها از قبیل ساخت موزه‌های دفاع مقدس، جذب اعتبارات، تجربیات، چالش‌ها، تهدید‌ها و فرصت‌ها و نحوه تعامل با استانداری‌ها و شهرداری‌ها و استان‌های همجوار و نیز عملکرد فضای مجازی و خبرگزاری دفاع مقدس، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: همایش‌های منطقه‌ای قرار بود از ابتدای سال ۹۹ برگزار شود، اما شیوع کرونا، آن را به تعویق انداخت در هر حال جلسات مستمر می‌تواند هم افزایی‌های مناسبی را ایجاد کند و استان مرکزی تجربیات ارزشمند خود را در این محافل به استان های دیگر ارائه می کند.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی خاطر نشان کرد: برگزاری کنگره شهدای استان مرکزی با 18 اجلاسیه تخصصی، پیشرفت 85 درصدی موزه دفاع مقدس، برنامه های ستاد چهل سالگی دفاع مقدس و تهیه دانشنامه دفاع مقدس استان از مهمترین برنامه های مهم استان بود که گزارشی از این برنامه ها ارائه شد.


انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار