خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی اسدآباد

برگزاری مراسمات پرتجمع باعث گسترش کرونا می‌شود

اسدآباد-فرمانده انتظامی اسدآباد گفت: برگزاری مراسمات پرتجمع باعث گسترش کرونا می‌شود.
کد خبر: ۹۳۲۰۹۳۷
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۰

برگزاری مراسمات پرتجمع باعث گسترش کرونا می‌شودسرهنگ افشین یاری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد با بیان اینکه همدردی با بازماندگان اموات اقدامی انسانی است که در شرایط کنونی عقلانی نیست، بیان کرد: شهروندان برای عرض تسلیت و همدردی از تماس تلفنی، پیام رسان‌ها و ... استفاده کنند تا تجمع در مراسم تدفین و خاکسپاری باعث وقوع اتفاق تاثر برانگیز دیگری نشود.

وی با بیان اینکه برگزاری مراسمات پرتجمع باعث گسترش کرونا می‌شود، اظهار کرد: طبق مصوبه ستاد کرونا دفن اموات فقط در ساعات مشخصی از سپیده دم انجام می‌شود و هر مراسم دفنی به جز ساعات اعلام شده از لحاظ انسانی و اخلاقی غیرقابل قبول است.

فرمانده انتظامی اسدآباد با بیان اینکه پلیس در برخورد با معترضین به سلامت مردم با هماهنگی دستگاه قضا اقدام کرده و می‌کند، بیان کرد: متاسفانه ناآگاهی یا بی‌توجهی باعث می‌شود حضور در مراسم ختم به نیت همدردی با خویشاوندان گاه نتایجی تاثربرانگیز همچون ابتلای به کرونا و حتی فوت در پی داشته باشد که این نوع همدردی به هیچ عنوان عقلانی نیست.

وی در پایان با بیان اینکه برگزاری مراسم عروسی باید طبق مصوبات باشد، گفت: مراسم عروسی گاه باعث ابتلای افراد به کووید۱۹ و وقوع اتفاقات تلخ به کام برپاکنندگان می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار