خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب خبر داد

اجرای رزمایش الی بیت المقدس در میاندوآب

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب اگفت: همزمان با اجرای رزمایش الی بیت المقدس ،۱۹ سری جهیزیه بین افراد نیازمند در این شهرستان توزیع شد.
کد خبر: ۹۳۲۰۷۹۸
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۷

 سرهنگ نورالدین پالهنگ امروز در گفت و گو با خبرنگاران این شهرستان، اظهار کرد: رزمایش الی بیت المقدس همزمان با دهه مبارک فجر و با حضور بسیجیان در سطح شهرستان در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه در این رزمایش ۱۰۰ دسته رزمی در ۱۰۰ پایگاه به اجرای ماموریت در میاندوآب می پردازند، افزود: این رزمایش با رمز “یا فاطمه الزهرا(س)” و شعار محوری “پای کار انقلاب ایستاده ایم” اجرا می شود.

این مسئول افزود: این دسته های رزمی در طول رزمایش همزمان با دهه مبارک فجر به اجرای سناریوهای پیش بینی شده خواهند پرداخت.

پالهنگ تصریح کرد: ایجاد تورهای ایست بازرسی، حضور در عرصه سازندگی و محرومیت‌زدایی، توزیع بسته های معیشتی و اهدای جهیزیه با حمایت معاونت مردم یاری و محرومیت زدایی قرارگاه حمزه سید الشهدا(ع) و هم چنین ارائه خدمات درمانی رایگان در قالب اجرای طرح شهید سلیمانی از جمله برنامه هایی است که در کنار این رزمایش اجرا می شوند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب اظهار کرد: در کنار اجرای این رزمایش ۱۹ سری جهیزیه با همکاری معاونت مردم یاری و محرومیت زدایی قرار گاه حمزه سید الشهدا(ع) و خیرین و نیز دو هزار و ۳۰۰ بسته معیشتی در قالب طرح شهید سلیمانی برای افراد نیازمند اهدا و توزیع شد.

انتهای پیام

ارسال نظرات