فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب:

انقلاب اسلامی، پیشرو و تمدن‌ساز است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: امروز انقلاب اسلامی در دنیا پیشرو، بن بست شکن و تمدن ساز است.
کد خبر: ۹۳۲۰۷۹۵
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۱

 سرهنگ پاسدار نورالدین پالهنگ امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در میاندوآب، اظهار کرد: امروز انقلاب اسلامی در حالی ۴۲ سالگی خود را جشن می گیرد که معجزه قرن بیستم و نظام ولایی را پایه گذاری کرد به طوری که در دنیا پیشرو، بن بست شکن و تمدن ساز است.

 وی بااشاره به توطئه های استکبار جهانی برای مقابله با انقلاب اسلامی، افزود: انقلاب اسلامی در ۴۲ سال گذشته از میان انواع توطئه های داخلی و خارجی، فشار های سنگین و خطرناک، فتنه های داخلی و خارجی و حیله ها و نیرنگ های استکبار  و انواع تحریم ها و نفوذ و تحریف همه قدرت های شیطانی با قدرت عبور کرده است و این معنایی جز اتصال قدرت ملت ایران به قدرت الهی که یک حقیقت انکارناپذیر است، ندارد.

 وی با اشاره اینکه محور اصلی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) توکل به خداوند متعال بود، گفت: انقلاب اسلامی ایران دارای مبانی، اصول و آرمان های دینی و الهی و انسانی بوده و با شعار “نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی” گفتمان جدیدی به دنیا معرفی کرد.

پالهنگ با بیان اینکه شعار ملت ایران در انقلاب اسلامی و دوران مبارزه مبنی بر “هیهات من الذله” بود، تصریح کرد: امروز به برکت پیروزی انقلاب اسلامی، فرهنگ مقاومت علی رغم تبلیغات گسترده استکبار جهانی و نظام سلطه و امپراطوری رسانه ای، الهام بخش ملت های آزاده بوده و  جهان شمول شده است.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار