سعید زعفری هشجین
گفتــــگو :

انقلاب اسلامی ایران، مائده ای آسمانی است

حجت الاسلام نعمتی به تبیین آرمان ها و اهداف انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: انقلاب ما بر اساس مردم سالاری دینی و با شعار نه شرقی و نه غربی، جمهوری اسلامی به سیطره استعمار خارجی و استبداد داخلی پایان داد.
کد خبر: ۹۳۲۰۴۴۹
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۵

انقلاب اسلامی ایران، مائده ای آسمانی است

حجت الاسلام آیت نعمتی امام جمعه شهرستان نیر  همزمان با راهپیمایی مجازی یوم الله 22 بهمن در گفتگو با خبرگزاری بسیج در اردبیل گفت: پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران با تدابیر امام راحل تحولی بسیار عظیم در جهان ایجاد کرد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران متمایز از سایر انقلاب های جهان است گفت: این انقلاب منجر به تحول اساسی در جهان شده است.

حجت الاسلام نعمتی در ادامه سخنان خود به تبیین آرمان ها و اهداف انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: انقلاب ما بر اساس مردم سالاری دینی و با شعار نه شرقی و نه غربی، جمهوری اسلامی به سیطره استعمار خارجی  و استبداد داخلی پایان داد.

وی با بیان اینکه نظام ما ، حکومت اسلامی است، گفت: این مائده ای آسمانی است که مقاومت ملت آزاده ایران اسلامی امروز در اوج افتخارات علمی، اجتماعی، پزشکی، نظامی قرار دارد.

امام جمعه شهرستان نیر در پایان سخنان خود ضمن تبریک آغاز چهل و سومین  سال پیروزی انقلاب اسلامی به ملت ایران گفت: مردم شهرستان نیر با حضور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن که به صورت مجازی برگزار می شود  پرچم انقلاب اسلامی که نماد اقتدار ملت های آزادی خواه جهان است در فضای مجازی برافراشته کنند و بار دیگر شکوه، اقتدار و عظمت انقلاب اسلامی را به جهان نشان دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار