ایران قوی در ۴۲ سالگی انقلاب/

حماسه ماندگار علوی تبار‌ها در۲۲ بهمن متفاوت / استوار و مقاوم همچون دماوند

ساری-علوی تبار‌ها بار دیگر با حماسه آفرینی در ۲۲ بهمن به دشمنان انقلاب نشان دادند که تحت هیچ شرایطی صحنه را خالی نکرده و برای حفظ آرمان‌ها و دستاورد‌های انقلاب دست از ایستادگی و مقاومت نخواهند کشید.
کد خبر: ۹۳۲۰۳۴۶
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، امسال با وجود شرایط کرونایی، راهپیمایی ۲۲ بهمن متفاوت‌تر از هر سال دیگر در استان مازندران برگزار شد.
 
 
جشن پیروزی چهل و دومین فجر انقلاب به صورت رژه موتوی و خودرویی در سراسر استان مازندران در حالی برگزار شد که تمامی اقشار و آحاد مردم با حضور در این مراسم نمادین به صورت خانوادگی با در دست داشتن پرچم ایرانی در این مراسم شرکت کردند.
 
 
علوی تبار‌ها بار دیگر با حماسه آفرینی در ۲۲ بهمن به دشمنان انقلاب و نظام اسلامی نشان دادند که تحت هیچ شرایطی صحنه را خالی نکرده و برای حفظ آرمان‌ها و دستاورد‌های انقلاب که با خون شهدا رنگین شده است، دست از ایستادگی و مقاومت نخواهند کشید.
 
 
مردم دلداده به انقلاب و ارزش‌های نظام اسلامی با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن تاکید داشتند که تنها با تبعیت و اطاعت از، ولی فقیه زمان و نگاه به ظرفیت داخلی می‌توان بر مشکلات فائق آمد. مازندرانی ها با حضور خود در صحنه از مسئولان خواستند که چشم امید به بیرون از ایران نداشته باشند و با اتکا به قدرت لایزال الهی و اعتماد به مردم وفادار، انقلابی و مومن خالصانه به  نظام اسلامی خدمت کنند.
 
 
 
 

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها