فرمانده لشکر عملیاتی 10 حضرت سیدالشهداء (ع) البرز:

در میزان مشارکت مردمی در انتخابات در تراز اول دنیا قرار داریم

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۰ سید الشهدا(ع) استان البرز گفت: انقلاب اسلامی فرصت برابر و حق دخالت در سرنوشت کشور را برای مردم به ارمغان آورد.
کد خبر: ۹۳۲۰۲۴۸
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سردار رستمعلی رفیعی با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر، اظهار داشت: در حوادث انقلاب اسلامی می دیدیم که بالاترین فردی که در تراز مسوول سیاسی کشور است و پایین ترین فرد در برخورداری از فرصت های عمومی یکجور و یکسان بهره مند هستند.

وی به دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی مردم سالاری دینی تحت زعامت و مرجعیت رهبری دینی امام خمینی (ره) بود.

فرمانده لشکر عملیاتی 10 حضرت سیدالشهداء (ع) البرز دومین دستاورد را که در راستای این مشارکت مردمی تفسیر کرد که دنیا از آن محروم است ولی کشور و ملت ما در این ۴۲ سال بر اوج آن نشسته را مشارکت سیاسی مردم در تمام برنامه های کشور وانقلاب عنوان کرد که وجود بیش از ۴۰ انتخابات ماحصل و دستاورد این انقلاب است.

وی ادامه داد: در میزان مشارکت مردمی در انتخابات در تراز اول دنیا قرار داریم.

وی سومین دستاورد انقلاب اسلامی که به عنوان یک نقطه برجسته در انقلاب است را گسترش معنویت و اخلاق دانست و افزود: انقلاب برای باورهای دینی مردم بود و اخلاق و معنویت در جای جای زندگی مردم  و مسوولان دیده می شد و در حوادث سخت کشور می دیدیم که مردم با چه روحیه معنوی بالا و اخلاق مدارانه حوادث را پشت سر می گذاشتند.

سردار رفیعی اضافه کرد: روزهای اول پیروزی انقلاب اسلامی دستان ما خالی بود ولی اراده ها جمع شد و با همین روحیه امام توانست عظیم ترین سازمان خدمت به مردم را انقلاب کشف کند و آن را به منصه ظهور برساند که همان جهاد سازندگی است.

وی گفت: دیگر دستاوردانقلاب اسلامی قطع نفوذ خارجی ها به خصوص آمریکایی ها بود که در تمام ارکان کشور حضور داشتند.

فرمانده لشکر عملیاتی 10 حضرت سیدالشهداء (ع) البرز افزود: بیش از ۲۵۰ هزار مستشار آمریکایی در ایران حضور داشتند و حتی در طرح و برنامه ما آبدارچی ها از مستشاران آمریکایی بودند و ما تصمیم مستقلی نمی توانستیم بگیریم که اوج برجستگی قطع نفوذ خارجی ها در دوران دفاع مقدس است.

سردار یادآور شد که در انقلاب اسلامی همه از حقوق سیاسی برابر و آزادی بیان برخوردار شدند و کسانی که می گویند آزادی بیان نداریم دراقلیت هستند ولی حداکثر استفاده را از آزادی های جمهوری اسلامی می برند.

وی به هویت بخشی به مسلمانان و مظلومان در دنیا پس از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: امروز تمام مظلومان عالم الگویشان انقلاب اسلامی است و مسلمانان عالم به هویت خود دست یافتند.

وی گفت: آنچیزی که امروز نسل جدید و جوان و امیدوار به انقلاب به عنوان نقطه اتکا و افتخار خودش به آن می پردازد پیشرفت در حوزه های علمی از جمله پزشکی، نانو، موشک، پهباد و بخشی از صنعت است.

وی تصریح کرد: بخشی از شعارها و آرمان های انقلاب را خوب به مقصد نرسانده ایم و یک طرفه قضاوت کار درستی نیست به طوریکه در حوزه اقتصاد، معیشت و عدالت نقد وجود دارد و باید به سرعت انقلاب جلو می رفتیم که نرفتیم.

سردار رفیعی در ادامه با اشاره به اینکه امسال نخستین سالی است که قاسم سلیمانی را به ظاهر نداریم ولی بهره مند از انوار قدسیه این شهید عزیز هستیم، گفت: قاسم سلیمانی به تعبیر رهبر تربیت یافته مکتب انقلاب اسلامی و امام بود.

فرمانده لشکر ۱۰ سیدالشهدا(ع)  افزود: قاسم سلیمانی تفسیر قرآن و نهج البلاغه بود و قاسم سلیمانی تابلوی افتخارات ملت ایران بود.

وی بیان داشت: قاسم سلیمانی خواسته و آرمان و غرور ملت ایران بود و وقتی این غرور را زدند ملت ایران جریحه دار شد.

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۰ سیدالشهدا (ع) خاطرنشان کرد: این قدرت فرامنطقه ای که اکنون شکل گرفته از انقلاب اسلامی و امام مظلوم است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار