خبرهای داغ:
هادی سیاسی کشوری:

نفوذ مهمترین عرصه مواجهه نظام استکبار با نظام اسلامی است

همدان-هادی سیاسی کشوری گفت: نفوذ مهمترین عرصه مواجهه نظام استکبار با نظام اسلامی است و باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.
کد خبر: ۹۳۲۰۲۰۴
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۶

نفوذ مهمترین عرصه مواجهه نظام استکبار با نظام اسلامی استبه گزارش خبرگزاری بسیج، دکتر پورجباری در دهه فجر و چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران از اساتید علوم سیاسی دانشگاه تهران در جمع کارکنان تیپ انصارالحسین(ع) به تبیین موضوع «دیروز، امروز، فردا» انقلاب اسلامی ایران پرداخت و انقلاب اسلامی ایران را زهر چشمی بزرگ برای جبهه دشمنان دانست و اظهار داشت: تمام امکانات کشورهای متحد با جبهه استکبار در خدمت رژیم شاهنشاهی قرار گرفت تا از وقوع انقلاب اسلامی ایران جلوگیری شود.

وی گفت: پس از ناامیدی دشمن از جلوگیری از وقوع نهضت اسلامی، دشمن گزینه نفوذ را در دستور کار خود قرار داد و هنوز هم همین برنامه نفوذ در دستور کار دشمن قرار دارد.

این استاد علوم سیاسی دانشگاه اظهار داشت: دشمن خیال کرده است که با نفوذ در مراکز تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی نظام می‌تواند انقلاب را به سمت یک نظام مرتجع در خدمت غرب سوق دهد.

وی افزود: جریان نفوذ در دولت‌های مختلف در طول انقلاب اسلامی ضربه‌های سنگینی به این دولت‌ها و به تبع آن بر ملت ایران وارد کرد.

پورجباری گفت: در سال‌های اخیر زمینه برای نفوذ این جریانات در بدنه حاکمیت نظام فراهم شد و جریان نفوذ ضربه‌های متعدد امنیتی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی را بر جامعه ما وارد کرد.

وی بیان داشت: این موضوع مهمترین عرصه مواجهه نظام استکبار با نظام اسلامی است و باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

این هادی سیاسی کوری طرح موضوع رفراندوم را از جمله موضوعاتی دانست که در نتیجه فعالیت جریان نفوذ در دولت شکل گرفته است و اظهار داشت: طرح موضوع رفراندوم در راستای انحراف افکار عمومی و  ناامن‌سازی کشور صورت می‌گیرد و طراحان این نظریه خود می‌دانند که نظام اسلامی مورد مقبولیت و حمایت اکثریت جامعه است.

وی افزود: انتخابات ریاست جمهوری خرداد سال ۱۴۰۰ از ایام الله است و به نوعی رفراندوم نظام اسلامی محسوب می‌شود و دوستان و دشمنان می‌توانند در این انتخابات پایبندی مردم به انقلاب اسلامی را ارزیابی کنند.

پورجباری گفت: باید همه دست در دست هم دهند تا امید را به جامعه برگردانند و شاهد انتخاباتی باشکوه و رقابتی باشیم.

وی همچنین با اشاره به آرایش‌های انتخاباتی برای انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: از هم اکنون بسیاری از افراد و جریان‌ها مشغول فعالیت برای کسب اقبال مردم هستند در حالی که درک درست و کاملی از شرایط کشور و توانایی خود ندارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات