مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه:

انقلاب اسلامی ایران مهم‌ترین حرکت در مسیر زمینه‌سازی ظهور

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه گفت: به جرأت می‌توان گفت: انقلاب اسلامی ایران مهم‌ترین حرکت در زمینه‌سازی ظهور حضرت بقیه‌الله (عج) است.
کد خبر: ۹۳۲۰۱۲۸
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۵:۰۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه، به مناسبت ایام‌الله دهه فجر فرمانده و رابط نمایندگی حوزه مقاومت فاطمه الزهرا (س) به همراه جمعی از بسیجیان حوزه با حجت‌الاسلام حسین گل‌چهره مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدار حجت‌الاسلام گل‌چهره ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و همچنین شهدای انقلاب اسلامی به تشریح وظایف بسیجیان در ادامه مسیر انقلاب پرداخت.
گل‌چهره اذعان کرد: این انقلاب مهم‌ترین مسئله در تاریخ دین اسلام بعد از ائمه علیهم‌السلام است و به جرأت می‌توان گفت: انقلاب اسلامی ایران مهم‌ترین حرکت در زمینه‌سازی ظهور حضرت بقیه‌الله (عج) است؛ چراکه یکی از آرمان‌های انقلاب رفع موانعی است که موجب غیبت این حضرت شده است.
وی با اشاره به برخی از دستاورد‌های انقلاب، خاطرنشان کرد: بااینکه در ابتدای انقلاب ما از مسیر توسعه جهانی بسیار عقب بودیم؛ اما بعد از گذشت ۴۲ سال از تاریخ انقلاب می‌بینیم که در بسیاری از رشته‌های مختلف علمی و صنعتی در زمره کشور‌های برتر دنیا قرار داریم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار