فرمانده سپاه آمل در گفت و گو با بسیج:

افتتاح دفتر خبرگزاری بسیج مازندران در آمل / فعالیت رسانه ای بسیج هدفمند می‌شود

ساری- در سالگرد چهل و دومین پیروزی انقلاب اسلامی،دفتر خبرگزاری بسیج مازندران در شهرستان آمل افتتاح شد.
کد خبر: ۹۳۱۹۹۴۰
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۸
افتتاح دفتر خبرگزاری بسیج مازندران در آمل / فعالیت رسانه ای بسیج هدفمند می‌شود
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران به نقل از روابط عمومی سپاه آمل، در ایام الله دهه فجر دفتر خبرگزاری بسیج در شهرستان آمل با حضور سرهنگ جابر عسگری فرمانده سپاه شهرستان افتتاح شد.

سرهنگ جابر عسگری در حاشیه افتتاح دفتر خبرگزاری بسیج در گفت و گو با خبرنگار بسیج در آمل گفت: در یک دهه اخیر فضای مجازی بخاطر گستردگی و جذابیت رشد زیادی نه تنها در کشورمان، بلکه در تمام جهان داشته است که در کنار تمامی کاربردهایش جایگاه بی بدیل در مدیریت افکار عمومی دارد.
 
افتتاح دفتر خبرگزاری بسیج مازندران در آمل / فعالیت رسانه ای بسیج هدفمند می‌شود
فرمانده سپاه آمل با بیان اینکه شبکه‌های مجازی می‌تواند یکی از بازوان جبهه انقلاب باشد، افزود:در چند سال اخیر بسیجیان به صورت جدی در فضای مجازی ورود پیدا کردند که می‌تواند نقش بزرگی در مفهوم سازی و اثر بخشی این جبهه داشته باشد.

فرمانده سپاه آمل با تصریح بر اینکه وجود دفاتر خبرگزاری بسیج فعالیت‌های بسیج در فضای مجازی منسجم و هدفمند وکنترل شده می شود، ادامه داد: با وجود دفاتر بسیج، فضای مجازی  از حالت انفعال خارج می‌شود و در نتیجه تاثیرگذاری بیشتری در میزان مبادلات سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی خواهد داشت.

عسگری تولید محتوا را در عرصه فعالیت‌های رسانه‌ای ضروری خواند و گفت: مجموعه رسانه در سپاه آمل تحت عنوان قرارگاه رسانه هم افزایی و تعامل بسیار خوبی باهم دارند انتظار داریم با برگزاری آموزش‌های گسترده در زمینه سواد رسانه بیش از پیش عکس العمل‌های رسانه‌ای بسیج در مقابل خیل عظیم حملات امپراطوری رسانه‌ای دشمن که در صدد ناامیدی مردم از نظام هستند، هوشمند‌تر و قویتر شود.

فرمانده سپاه آمل در پایان سخنان خود  ولنگاری‌های فضای مجازی را یکی از چالش‌های این فضا دانست و خاطرنشان کرد: مهم‌ترین ابزار انتقال پیام در شرایط کنونی فضای مجازی است، بسیج می‌تواند از این ابزار در انتقال مفاهیم آرمان‌های انقلاب و تبیین وتبلیغ سیره وسبک زندگی اسلامی که مورد تأیید رهبر معظم انقلاب می‌باشد، نقش مهمی داشته باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار