برگزاری نشست بصیرتی با موضوع بیانیه گام دوم انقلاب در قرچک

نشست بصیرتی با موضوع گفتمان بیانیه گام دوم انقلاب با تاکید بر دستاوردهای انقلاب، با سخنرانی جناب آقای ایرانشاهی، در پایگاه شهید ارژنگی حوزه حضرت زینب کبری(س) قرچک برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۱۹۷۴۰
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۸

به گزارش خبرنگار سپاه استان تهران خبرگزاری بسیج، جناب ایرانشاهی کارشناس مسائل سیاسی، ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، مطالبی را پیرامون موضوع گفتمان بیانیه گام دوم انقلاب با تاکید بر دستاوردهای انقلاب ارائه نمود.

به گفته وی: برخلاف همه مشکلات طاقت‌فرسا جمهوری اسلامی، روز به روز گام‌های بلندتر و استوارتری روبه‌جلو برداشته است. و ما در این سالها شاهد جهادهای بزرگ و افتخارات درخشان و پیشرفت‌های شگفت‌آور در ایران اسلامی هستیم.

وی افزود: در تمام این سالها تسلیم‌ناپذیری و صیانت و پاسداری از انقلاب و عظمت و هیبت الهی آن و ایستادن در مقابل دولت‌های متکبر و مستکبر خصوصیت شناخته‌شده ایران و ایرانی به‌ویژه جوانان این مرز و بوم به شمار می‌رود. ملت ایران در فضای حیات‌بخش انقلاب توانست از سلطه دوباره قلدران جهانی بر کشور باقدرت و شدت جلوگیری کند.

 ایرانشاهی گفت: انقلاب اسلامی ایران بزرگترین انقلاب در جهان است که توانسته ۴۲سال استمرار یابد.

 انقلاب در طی چهل و دو سال گذشته بین انقلابیون و غربگرایان داخلی همچون تقی زاده ها دست به دست شده است.  گاهی دولت و مجلس با انقلابیون و گاهی با غربگرایان بوده است. البته مدتی که دولت و مجلس دست نیروهای انقلابی بوده، عوامل دولتهای غیرانقلابی نیز در کارهای دولتی نقش داشتند و مسئولیت بر عهده گرفته اند.

وی خاطر نشان کرد؛ اکنون پس از این تلاشهای ۴۲ساله، ایران کشور و ملّتی مستقل، آزاد، مقتدر، باعزّت، متدیّن، پیشرفته در علم، انباشته از تجربه‌هایی گران‌بها، مطمئن و امیدوار، دارای تأثیر اساسی در منطقه و دارای منطق قوی در مسائل جهانی، رکورددار در شتاب پیشرفت‌های علمی، رکورددار در رسیدن به رتبه‌های بالا در دانش‌ها و فنّاوری‌های مهم از قبیل هسته‌ای و سلّول‌های بنیادی و نانو و هوافضا و امثال آن، سرآمد در گسترش خدمات اجتماعی، سرآمد در انگیزه‌های جهادی میان جوانان، سرآمد در جمعیّت جوان کارآمد، و بسی ویژگی‌های افتخارآمیز دیگر که همگی محصول انقلاب و نتیجه‌ جهت‌گیری‌های انقلابی و جهادی است.

وی در پایان گفت؛ سنگ بنای یک انقلاب علمی در کشور گذاشته شده و این انقلاب، شهیدانی از قبیل شهدای هسته‌ای نیز داده است و ما باید تلاش کنیم تا دشمن بدخواه و کینه توز خود را که از جهاد علمی ما بیمناک است ناکام سازیم‌.

ارسال نظرات
آخرین اخبار