سردار نقدی عنوان کرد:

نسل امروز در مسیر تکمیل انقلاب

معاون هماهنگ کننده سپاه با بیان اینکه انقلاب ما هنوز نیمه تمام است، گفت: نسل امروز کشور، تکمیل کننده مسیر انقلاب است.
کد خبر: ۹۳۱۹۳۸۴
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۲

 به گزارش خبرگزاری بسیج،معاون هماهنگ کننده سپاه با بیان اینکه انقلاب ما هنوز نیمه تمام است، گفت: نسل امروز کشور، تکمیل کننده مسیر انقلاب است.

 سردار نقدی درمراسم گرامیداشت دهه مبارکه فجر در حوزه ۳۱۳ محمد ابن عبدالله مسعودیه تهران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی گفت: امروز نعمت حکومت اسلامی نعمتی است که ما از آن استفاده می‌کنیم و شهدای زیادی بدون اینکه فرصت استفاده از این نعمت را داشته باشند جان خود را فدای انقلاب اسلام کردند.

وی با تأکید براینکه همه ما باید قدردان تلاش شهدا و ایثارگران و خانواده آن‌ها باشیم، افزود: انقلاب اسلامی نه تنها ایران را متحول کرد بلکه کل دنیا و منطقه را تحت تأثیر قرار داد و جلوی چپاول گران را گرفت.

سردار نقدی با بیان اینکه انقلاب ملت ایران بر سلطنت چند هزارساله اختناق و ستم شاهی پایان داد و باعث شکوفایی و پدید آمدن نسل‌هایی شبیه سلیمانی‌ها و حججی‌ها شد، گفت: پیش از انقلاب با پول ملت ایران مردم عمان و ویتنام و فلسطین کشته می‌شدند و هر از گاهی قطعه‌ای از این خاک گهربار همچون بحرین از ایران جدا می‌شد و سفارت آمریکا و چهار هزار کارمندش در ایران برای ملت ما تکلیف تعیین می‌کردند.

وی با بیان اینکه طبق آمار کل حقوق ارتش ایران در قبل از انقلاب ۱۴ میلیارد تومان بود درحالی که پول مستشاران آمریکایی ۱۷ میلیارد تومان می‌شد، افزود: امروز به برکت انقلاب اسلامی و بیداری شکل گرفته در کشور‌های منطقه و فراگیر شدن جبهه مقاومت، آمریکایی‌ها هزینه‌های زیادی را متحمل می‌شوند و دیگر نمی‌توانند همانند گذشته به صرف چپاول و غارت به کشور‌ها نگاه کند.

سردار نقدی گفت: بزرگترین هنر انقلاب اسلامی ساختن انسان‌های مؤمن و سرفراز اسلام است و این ویژگی باعث شده است که بسیاری از آزادی خواهان فرهنگ انقلابی را سرلوحه خود قرار دهند.

معاون هماهنگ کننده سپاه با بیان اینکه انقلاب ما هنوز نیمه تمام است و به اهداف والای خود نرسیده است خطاب به نسل جوان گفت: پدران و مادران شما انقلاب را ایجاد کردند و با فداکاری بسیار تا این مرحله رساندند و امروز بر شماست که راه نیمه تمام آن‌ها را ادامه دهید و انقلاب را به سرمنزل مقصود برسانید.

وی گفت: انقلاب بدون آزادی فلسطین و اخراج آمریکا از منطقه نیمه تمام است و هر چند که امروز مقاومت در سرزمین‌های فلسطین خواب صهیونیست‌ها را آشفته کرده است و آمریکا نیز آرام آرام در حال خروج خفت بار از منطقه است.
وی افزود: راه رسیدن به اهداف انقلاب تکیه و باور به خداوند است و با این تفکر باید مسیر خودسازی وخدمت به مردم را سرلوحه راه خود قراردهیم.

در پایان این مراسم از شماری از بسیجی‌های فعال این منطقه تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار