خبرهای داغ:
مسوول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسن (ع):

ایران مبنای تصمیم گیری‌های منطقه است

حجت الاسلام شجاعی مهر گفت: امروز هیچ قدرتی در جهان نمی‌تواند بدون در نظر گرفتن سیاست و مواضع ایران در سطح منطقه کوچکترین تحرک و اقدامی داشته باشد.
کد خبر: ۹۳۱۹۳۴۶
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۱

 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، حجت الاسلام شجاعی مهر، مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسن (ع) در نشست بصیرتی که به مناسبت دهه مبارک فجر در مسجد سنجیده قزوین برگزار شد، با اشاره به اقتدار ایران اسلامی در عرصه‌های بین‌المللی، بیان کرد: روزی در این کشور بدون اطلاع و دعوت از شاه ایران سران کشور‌های غربی، نشست برگزار می‌گردند، اما بعد از انقلاب اسلامی، اقتدار این کشور به جایی رسیده که امروز هیچ قدرتی در جهان نمی‌تواند بدون در نظر گرفتن سیاست و مواضع ایران در سطح منطقه کوچکترین تحرک و اقدامی داشته باشد.

وی افزود: امروز جهان شاهد خفت و خواری سران کشور‌های استکباری است و کار به جایی رسیده که رئیس جمهور پیشین آمریکا که آرزوی نابودی انقلاب اسلامی را داشت در خفت و خواری و با تهدید مسئولین آمریکایی برای ادامه اقامت در این کشور مواجه شده.

حجت الاسلام شجاعی مهر عنوان کرد:، اما در مقابل ما رهبری داریم که در برابر ابرقدرت‌های جهانی ایستاده و جهان در برابر عزت و اقتدار این فرزند مکتب حضرت زهرا (س) سر تعظیم فرود آورده و کرنش می‌کند.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسن (ع) عنوان کرد: آنچه امروز از عزت و افتخار در عرصه‌های مختلف ملی و بین‌المللی داریم به برکت رهبری داهیانه امام (ره) و مقام معظم رهبری و ثمره و نتیجه درس‌هایی است که در مکتب چهل ساله انقلاب آموختیم و آنچه در آینده از موفقیت‌ها و فرصت‌ها پیش می‌آید در سایه دستاورد‌ها و فداکاری شهدای عزیز این انقلاب است.

۱۰۰۸/پ ۳۰/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار