مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ساوه:

ضرورت تبیین بصیرت دینی در جامعه به ویژه بین نسل جوان

آیین تجلیل از مادران قرآنی با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ساوه ، رئیس و اعضاء شورای اسلامی و دیگر مسئولین و جامعه قرآنی در سالن سلمان ساوجی برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۱۹۳۳۳
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۱
 
به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ساوه در این آیین گفت: انقلاب اسلامی ایران به همت امتی قهرمان اعم از زنان و مردان غیور و فداکار به ثمر نشست.

حجت‌الاسلام مهدی محمدی بیان کرد: آنچه که دشمنان انقلاب را پس از گذشت ۴۲ سال به زانو درآورده، جانشینی امام زمان (عج) و حکومت الهی در نظام جمهوری اسلامی بوده که دستاورد‌های آن همواره در ابعاد مختلف نظام مشخص است.


وی ادامه داد: دشمن در سال‌های پس از پیروزی انقلاب از هر ترفندی برای ضربه به نظام استفاده کرده و آخرین ضربه را می‌توان جنگ اقتصادی علیه ایران دانست که ملت انقلابی همچون همیشه پیروز میدان شده و آمریکایی‌ها شکست سنگینی را متحمل شدند.

حجت‌الاسلام محمدی با تاکید بر اینکه بصیرت انقلابی و شاخص‌های مقام معظم رهبری در انتخاب سالم باید در جامعه به ویژه در بین نسل جوان تبیین شود، تصریح کرد: بنا بر تاکیدات مقام معظم رهبری، در انتخابات باید دقت، بصیرت و انتخاب سالم مدنظر باشد تا مسئولانی انقلابی برای خدمت به مردم فعالیت کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساوه هم در این مراسم ضمن تاکید بر توجه به جایگاه آموزش‌های قرآنی، گفت: عالمان و نخبگان این حوزه باید مفاهیم قرآن و سیره پیامبر (ص) را به زبان ساده برای مردم بیان کنند.

حسین محمودی فر بیان کرد: نهاد خانواده به عنوان اثرگذارترین تشکیلات در زمینه تربیت اسلامی فرزندان و ترویج فرهنگ قرآنی نقش ویژه‌ای دارند.

وی با اشاره به نقش ممتاز مادر در تربیت نسل، گفت: برای رسیدن به هدف اصلی خلقت یعنی هدایت بشر، نیاز به مربیان دلسوز و با عاطفه است و این ویژگی‌ها در وجود مادر قرار گرفته است لذا جامعه قدرتمند، حاصل مادر‌های قدرتمند است.

محمودی فر با اشاره به تجلیل از ۱۷ نفر از مادران قرآنی که یا خودشان حافظ قرآن هستند یا فرزند حافظ قرآن دارند، ابراز امیدواری کرد: درآینده طی یک برنامه ریزی از کلیه حفاظ قرآنی تجلیل خواهد شد.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار