جدول پخش ۱۶ فیلم جشنواره فجر در سینما هنر یاسوج

سی و نهمین جشنواره فیلم فجر با اکران فیلم های مختلف در سینما هنر یاسوج آغاز شد.
کد خبر: ۹۳۱۸۲۴۲
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد, جدول اکران فیلم‌های جشنواره فجر در سینما هنر یاسوج که در دو سانس ۱۵ و ۱۸ برگزار می‌شود به این شرح است.

پنج‌شنبه ۱۶ بهمن "روزی روزگاری آبادان" به کارگردانی مجید آذرنگ و " روشن (+۱۲) به کارگردانی سید روح‌الله حجازی برای علاقمندان به سینما اکران می‌شود.

 جمعه ۱۷ بهمن" مصلحت" به کارگردانی حسین دارابی و " تک تیرانداز" به کارگردانی علی غفاری اکران می‌شود. سینما هنر روز شنبه ۱۸ بهمن با اکران دو فیلم "ابلق(+۱۵)" به کارگردانی نرگس آبیار و "مامان" به کارگردانی آرش انیس میزبان علاقمندان است.

یک‌شنبه ۱۹ بهمن "رمانتیسم عماد و طوبا" به کارگردانی کاوه صباغ‌زاده و بازی زنده‌یاد علی انصاریان، "یدو" به کارگردانی مهدی جعفری اکران می‌شود.دوشنبه ۲۰ بهمن هم "ستاره بازی(+۱۵)" هاتف علیمردانی و " بی همه چیز" محسن قرایی به نمایش درمی‌آید.

سه‌شنبه"تی‌تی"   به کارگردانی آیدا پناهنده و " گیج‌گاه" به کارگردانی عادل تبریزی اکران می‌شود و در روز ۲۲ بهمن "خط قرضی(+۱۵) فرنوش صمدی و " منصور" به کارگردانی سیاوش سرمدی در سینما هنر اکران می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در خصوص سی و نهمین جشنواره فیلم فجر گفت: این جشنواره با هماهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ستاد ملی کرونا  با استفاده از ظرفیت 30 درصدی سالن‌های سینما  و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در بصورت همزمان در سراسر کشور برگزار شود.

دبیر سی و نهمین جشنواره فیلم فجر استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه رعایت نکات بهداشتی و سلامت مردم  در اولویت این اداره‌کل است، افزود:  چینش صندلی‌ها و شماره گذاری آنها، نظارت کیفی بر روند اجرای جشنواره،  و نظارت جدی بر مسائل بهداشتی مورد توجه است.

پیرسبزی خاطرنشان کرد: به جهت سلامت مردم و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و همچنین در راستای انجام وظایف محوله، باید ضمن حضور مستمر در محل برگزاری جشنواره، گزارش روزانه هر کمیته به واحد مربوطه ارسال شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از تشکیل فعالیت کمیته‌های اجرایی، روابط عمومی و تبلیغات، پشتیبانی،مالی، بهداشتی، حراست و بازرسی ، در این جشنواره خبر داد و اضافه کرد: ضرورت دارد با آمادگی کامل این جشنواره به نحو شایسته و کیفیت مطلوب برگزار شود.

دبیر سی و نهمین جشنواره فیلم فجر استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان اظهار داشت: فروش بلیط جشنواره بصورت تمام اکترونیکی صرفاً در سامانه های  زیر با ارائه کد ملی   قابل خرید می باشد.

https://www.irantic.com

  https://cinematicket.org

  https://asanpardakht.ir

https://cinemabilit.com

https://www.gisheh7.ir

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار