گفت و گوی امام جمعه ایلام با کودکان بی سرپرست در جشنی متفاوت

همزمان با سالروز میلاد با سعادت حضرت زهرا(س) و گرامیداشت روز زن و روز مادر، جشن تکلیف کودکان بی سرپرست و بد سرپرست ایلام شامگاه چهارشنبه در شیرخوارگاه بهزیستی برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۱۷۷۵۰
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، این آیین معنوی و فرهنگی با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، مدیر کل دفتر امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور، رییس شورای سیاستگذاری ایمه جمعه استان و جمعی از مسوولان بهزیستی برگزار شد.

این جشن متفاوت از جشن های تکلیف عادی بود، کودکانی که ورودشان به بهار عبادت و بندگی را نه در کنار پدر و مادر بلکه در کنار مسوولان استان و کارکنان بهزیستی در فضایی صمیمی جشن گرفتند.

شاید بخاطر همین تفاوت بود که وقتی از نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام برای سخنرانی دعوت شد، وی در بیاناتی غیر رسمی و با زبانی کودکانه و پدرانه با آنها سخن گفت.

حجت الاسلام الله نور کریمی تبار با تبریک این جشن به کودکان آنها را به انجام کارهای نیک و پرهیز از اعمال زشت دعوت کرد و تکلیف شرعی آنها را در آینده بیان کرد.

در ادامه «سعید بابایی» مدیر کل دفتر کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور نیز در این آیین با تبریک ولادت حضرت زهرا(س) و تبریک جشن تکلیف به کودکان گفت: ورود به سن عبادت از مهمترین مراحل زندگی هر فرد بوده و برگزاری این جشن در سالروز میلاد بانوی دو عالم اقدامی ارزشمند و فرخنده است.

مدیر کل بهزیستی ایلام نیز در این آیین با تبریک میلاد بانوی دو عالم گفت: حمایت از کودکان بد سرپرست و بی سرپرست یکی از فعالیتهای این سازمان بوده و هم اکنون شماری از این کودکان از خدمات بهزیستی برخوردارند.

در ادامه کودکان مکلف و شرکت کنندگان نماز مغرب و عشا را به امامت نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام اقامه کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار