فرمانده سپاه شهرستان اشتهارد در گفت‌وگو با «بسیج»؛

انقلاب اسلامی امید مظلومان و مستضعفان عالم است

فرمانده سپاه شهرستان اشتهارد گفت: دهه فجر نمایانگر عظمت ملت بزرگ ایران در مقابل استکبار و زورگویان است که در آن مردمان این سرزمین تاریخی جاودان از خود به جای گذاشتند.
کد خبر: ۹۳۱۷۶۷۶
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سرگرد پاسدار ترابی اظهار داشت: دهه فجر یادواور روزهای ماندگار و فراموش نشدنی برای ملت ایران است که در آن ملت ایران از چنگال استکبار جهانی رهایی پیدا کرد و اسلام تولد دیگری یافت.

وی در ادامه افزود: دهه فجر نمایانگر عظمت ملت بزرگ ایران در مقابل استکبار و زورگویان است که در آن مردمان این سرزمین تاریخی جاودان از خود به جای گذاشتند.

وی بیان کرد: در دهه فجر ملت بزرگ ایران با اتکا به خداوند و رهبری حضرت امام خمینی ره بر سلطه رژیم پلید پهلوی و طاغوتیان پایان دادند.

فرمانده سپاه اشتهارد گفت: انقلاب اسلامی ایران الهام گرفته از مکتب حسینی و عاشورایی است که در آن مردمانی با اعتقاد و ایمانی محکم و راسخ ،استکبار جهانی را به زانو در آوردند .

وی در ادامه با اشاره به دشمنی و توطئه های دشمنان به خصوص امریکا با ملت ایران خاطرنشان کرد: با گذشت ۴۲ سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران،دشمنانه خورده ایران عزیز نتوانسته‌اند خللی در عزم ملت بزرگ ایران از ادامه مسیر انقلاب وارد نماید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار