مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء آذربایجان غربی:

حضرت زهرا (س) باید در همه زمینه‌ها الگو قرار گیرند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء آذربایجان غربی گفت: حضرت زهرا (س) باید در همه زمینه‌ها برای اقشار مختلف مردم الگو قرار گیرند.
کد خبر: ۹۳۱۷۵۸۸
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از تکاب، به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب، ویژه برنامه روز زن با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء آذربایجان غربی در محل مصلای این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام علی متین ضمن عرض تبریک به مناسبت روز زن و ایام الله دهه فجر، گفت: اگر نقطه مشترک بین حضرت صدیقه طاهره و انقلاب اسلامی پیدا کنیم و آن را به عنوان نقطه مشترک این دو مولود مبارک بیان کنیم، نورانیت در وجود مبارک این دو مولود است.

وی افزود: صاحب و موسس و معمار این انقلاب که ولادتش قرین با ولادت صدیقه طاهره شده است، نورانیت خودش را از وجود حضرت صدیقه طاهره اخذ کرد و یک انقلاب نورانی را برای جامعه ای ایرانی هدیه آورده است.

این مسئول افزود: منبع اصلی و منبع واقعی انقلاب ما حضرت صدیقه طاهره بودند، اما آن کسی که واسطه ای بین اتصال نور از وجود مقدس صدیقه طاهره (س) به انقلاب اسلامی بودند، وجود مبارک حضرت امام بوده است.

وی ادامه داد: حضرت امام خمینی رضوان الله تعالی واقعا معمار کبیر انقلاب بود؛ به طوری که معماری را به اندازه ای زیبا انجام داد، که نورانیت را از حضرت صدیقه طاهره (س) و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) گرفته و به این انقلاب تزریق کرد و آن گاه این نعمت بزرگ را در اختیار ما قرار داد.

متین گفت: حضرت مهدی عج الله فرمودند دختر رسول خدا (ص) برای من الگوی بسیار مناسبی است؛ در عظمت صدیقه طاهره (س) همین سخن کفایت می‌کند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار