مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا:

دستگاه دیپلماسی۷ سال روی برجام کارکرد آخربه نتیجه نرسید/برخی‌ منفعت خود را در تفاهم باکدخدا می‌بینند

ساری-مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا گفت: حوزه دیپلماسی ۷ سال فقط روی یک تفاهم نامه کار کرد و آخر هم به نتیجه نرسیده است.
کد خبر: ۹۳۱۷۰۲۲
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۷
دستگاه دیپلماسی۷ سال روی برجام کارکرد آخربه نتیجه نرسید/برخی‌ منفعت خود را در تفاهم باکدخدا می‌بینند
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، حجت الاسلام غلامحسن تسخیری مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا پیش از ظهر امروز در جمع کارکنان سپاه فریدونکنار ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر به تفسیر آیه ۲۸  سوره انفال پرداخت و گفت: این آیه  وضعیت‌های گذشته، حال و آینده از مسلمانان را یادآوری می‌کند تا برای همه بشریت راهی برای انسان باشد تا او بیراه نرود.

حجت الاسلام تسخیری با بیان اینکه خدای متعال در این آیه  با یادآوری به اندک بودن و  مستضعف بودن جمعیت اشاره کرد و افزود:  بعضی از اطرافیان، نزدیکان و نیز تحصیلکرده‌های حوزه به امام عزیز می‌گفتند با کدام نیرو میخواهید بر علیه شاهی که تا بن دندان مسلح است و آمریکا از او حمایت می‌کند، قیام کنید.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا  گریزی هم به تاریخ صدر اسلام زد و ادامه داد: خدادر آیه انفال اشاره می‌کند که دشمن، شما را می‌ترساند، اما در این شرایط ایمان مسلمانان از دست نرفت.

حجت الاسلام تسخیری با تصریح بر اینکه امام در فرمان تاریخی قیام خود مکررا به این آیه قران (قُلْ إِنَّمَا أَعِظُکُم بِوَاحِدَةٍ أَن تَقُومُوا لِلَّهِ) اشاره می‌کرد، اضافه کرد: قیامی که فقط برای خدا باشد، خدای متعال هم به آن نصرت می‌دهد.
 
دستگاه دیپلماسی۷ سال روی برجام کارکرد آخربه نتیجه نرسید/برخی‌ منفعت خود را در تفاهم باکدخدا می‌بینند

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا  در بخش دیگری از سخنان خود، با تاکید بر اینکه چهل و دو سال دشمن مرتبا در تلاش برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی امروز در کجا قرار دارد و آمریکا و دشمنان در کجا هستند. آمریکایی ها می گفتند ما چند هدف داریم آن هم ایجاد امنیت، قدرت ائتلاف سازی، و قدرت سطله بر دیگران، است امروز حتی توان ائتلاف سازی هم ندارند.
 
حجت الاسلام تسخیری با تصریح بر اینکه آمریکا حتی قادر نیست یک ناتو برعلیه ایران اسلامی راه اندازی کند،، خاطرنشان کرد: آمریکایی که مدعی ایجاد امنیت بود و تهدید میکرد که همه گزینه ها روی میز است، اما امروزه  هزاران افسر نظامی آمریکا در کاخ سفید مستقر می شوند، و کنگره شان مورد حمله و هجمه قرار میگیرد. آنها حتی قادر نیستند برای خودشان امنیت ایجاد کنند.
 
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا ادامه داد: آمریکایی که می خواست امنیت نظام اسلامی را خدشه کند، مراسم تحلیف  رئیس جمهورش خفت آمیزترین مراسم بود.
 
حجت الاسلام تسخیری با بیان این مطلب که آمریکایی ها در تلاش برای راه اندازی خاورمیانه جدید در منطقه بودند اما نقشه شومشان برچیده شد، افزود: انقلاب اسلامی با ائتلاف سازی جبهه مقاومت در منطقه تشکیل داد و  یک قدرت منطقه ای ایجاد کرد و  دشمنان انقلاب اسلامی را کیلومترها عقب راند.
 
دستگاه دیپلماسی۷ سال روی برجام کارکرد آخربه نتیجه نرسید/برخی‌ منفعت خود را در تفاهم باکدخدا می‌بینند
 
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا در ادامه سخنان خود به پیشرفت های ایران در حوزه های مختلف علمی و دفاعی پرداخت و گفت: امروز آمریکا به این نتیجه رسیده است که دوباره به برجام برگردد و موضوع موشکی ایران را موردبحث قرار دهد چرا که توان دفاعی و موشکی قدرت ایران اسلامی است.
 
حجت الاسلام تسخیری با اشاره به اینکه برخی غربگداها برای مذاکره و گفتگو با آمریکا بی میل هم نیستند، افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی جلوی برجام های دو و سه ...را گرفته است .
 
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با تصریح بر اینکه  حوزه دیپلماسی 7 سال فقط روی یک تفاهم نامه کار کرد و آخر هم به نتیجه نرسیده است، خاطرنشان کرد: برخی ها در داخل فکر می کنند با آمدن رئیس جمهور جدید آمریکا بتوانند به تفاهم برسند.
 
حجت الاسلام تسخیری با اشاره به اینکه ترامپ ماهیت آمریکا را نشان داد و جوبایدن هم فرقی با او ندارد، اضافه کرد: مذاکره در موضوع موشکی یعنی برداشتن امنیت از ایران اسلامی.
 
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا برخی دراخل تفکر وابستگی، و لیبرالی دارند، گفت: برخی ها فکر می کنند اگر به کدخدا نچسبند، منفعتشان در خطر می افتد. این منفعت طلبان با شعار اصلاح طلبی و فریب مردمی جای جلاد و شهید را عوض کردند ،لذا اگر آنها در قدرت قرار بگیرند آسیب به نظام وارد می کنند.
 
حجت الاسلام تسخیری با اشاره به اینکه عده ای امروزه قبله و آمال آنها آمریکا است، گفت: عده ای با این همه خیانت و رانت خواری  همچنان دل در گرو آمریکا دارند.
 
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با تاکید بر اینکه باید طبق مسیر انقلاب حرکت کرد و گام برداشت، افزود:انقلاب اسلامی  بر پایه شعار حسینی و استمرار حرکت نبوی شکل گرفته است و اگرخون امام حسین(ع) نبود اسلام نبود.
 
به گفته حجت الاسلام تسخیری باید قدر این انقلاب را دانست و پای آن ماند و وظیفه است تا  از ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی پاسداری کرد.
 
 انتهای پیام/
 
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها