بیانیه پیشکسوتان جهاد و شهادت مازندران به مناسبت ایام الله دهه فجر؛

آن‌هایی که به ما می‌گویند سازش کنید،یا جاهل هستند یا مزدور

ساری- در بیانیه پیشکسوتان جهاد و شهادت مازندران به مناسبت ایام الله دهه فجر آمده است:به فرموده امام آن‌هایی که به ما می‌گویند سازش کنید،یا جاهل هستند یا مزدور.
کد خبر: ۹۳۱۶۵۵۶
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، پیشکسوتان جهاد و شهادت استان مازندران به مناسبت چهلمین و دومین سالگرد دهه مبارک فجر بیانیه ای صادر کردند. متن بیانیه به شرح ذیل است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم 
 
از آنجا که هدف گیری و سیاست گذاری‌های امام راحل (ره) در همه زمینه ها، منبعث از قرآن و سیره‌ی انبیاء و ائمه معصومین (ع) است، ایشان سازش نا پذیری با ظلم و ابرقدرت‌های فاسد را میراث گرانب‌های انبیاء دانسته و می‌فرماید:آن‌هایی که به ما اشکال می‌کنند که شما چرا سازش نمی‌کنید. با این قدرت‌های فاسد، آن‌ها از باب اینکه همه چیز را با چشم مادی ملاحظه می‌کنند. آن‌ها نمی‌دانند انبیای خدا چه رویه‌ای داشتند، با ظالم چطور برخورد می‌کردند. یا می‌دانند و خودشان را به کری و کوری می‌زدند. سازش با ظالم، ظلم بر مظلومین است. سازش با ابرقدرتها، ظلم بر بشر است. آن‌هایی که به ما می‌گویند سازش کنید، یا جاهل هستند یا مزدور، (صحیفه‌ی نور، ج. ۱۹: ۰، ۵۰)
 
امام (ره) معتقدند که مسلمانان و محرومان جهان یا باید سیلی از ابرقدرت‌ها دریافت کنند یا اینکه باید به آنان سیلی بزنند و راه سیلی زدن به ابرقدرت‌ها را نیز به دیگران بیاموزند. بر این اساس، امام راحل (ره) در همین باره فرمودند:. (صحیفه نور، ج. ۲:۱۱۸)
 
پیشکسوتان جهاد و شهادت استان مازندران یک بار دیگر به مانند همه ادوار پر فراز و نشیب این دریای متلاطم، ولی آرام بخش همانند مقابله با حوادث اوایل انقلاب، حضور در هشت سال دفاع مقدس، دوران سازندگی و با تاسی و تبعیت از امام راحل (ره) و مقام عظمای ولایت (مدظله العالی) در دفاع همه جانبه از ارزش‌های الهی و اسلامی وبا تعهد و احساس مسئولیت در این امر خطیر، مجال سوء استفاده و توطنه چینی را از دشمنان سلب نموده و جان ناقابل خود را تا ظهور منجی عالم بشریت حضرت صاحب الزمان (ارواحناه فداه) تقدیم خواهیم نمود.
 
خدایا خدایا تا انقلاب مهدی (عج) از نهضت خمینی محافظت بفرما.
 
محمدعلی یوسفی 
مسئول پیشکسوتان جهاد و شهادت استان مازندران
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار