در بیانیه بسیج اساتید استان کردستان به مناسبت فرارسیدن دهه فجر مطرح شد:

دهه فجر انقلاب اسلامی خاستگاه تبلور ارزش­‌های اسلامی و انقلابی ملتی ولایت مدار است

بسیج اساتید استان کردستان به مناسبت فرارسیدن یوم‌الله دهه مبارک فجر، بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۳۱۵۸۷۰
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۶

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، نهضت استادی بسیج دانشگاه‌‎های استان کردستان به مناسبت چهل دومین سالگرد دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 جاءالحق و زهق الباطل، ان الباطل کان زهوقا


دهه مبارک فجر، ایام به ثمر رسیدن جانفشانی‌‌های مردم آزاده‌‌ای است که در برابر استبدادی دیرپا، یکپارچه به پا خاستند و انقلاب بزرگ و تاریخ­ ساز را به پیروزی رساندند. این دهه خاستگاه تبلور ارزش­‌های اسلامی و انقلابی ملت ولایت مداری است که با نثار خون خود برگی نوین در مبارزه با نظام سلطه و استکبار جهانی در تاریخ بشریت رقم زده است.

مسلماً جاودانگی و مانایی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران نتیجه بینش عمیق توحیدی و مبتنی بر آموزه­‌های دین مبین اسلام است و این جاودانگی را مدیون خون شهدای عزیزی هستیم که درخت تنومند انقلاب اسلامی را سیراب نموده و می­‌نمایند.
اکنون که استکبار جهانی با همه توان خود در جهت تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی گام بر می­‌دارد، نقش دانشگاه به عنوان یکی از مراکز مهم فکری جامعه، دوچندان شده است. دانشگاه انقلابی دانشگاهی است که بتواند بر مبنای آموزه­‌های اسلامی و با استفاده از شیوه­‌های نوین علمی، کشور را به استقلال مطلوب برساند.
در این راستا بسیج اساتید استان کردستان، ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و بیعت دوباره با آرمان های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری مدظله العالی،  امید دارد دانشگاهیان و دانشجویان عزیز با تلاش خالصانه و صادقانه خویش در رسیدن به این مهم نقشی ارزنده و اثربخش ایفا نمایند.

انتهای پیام/

منبع: روابط عمومی بسیج اساتید استان کردستان

ارسال نظرات