بازگشت پیکر شهید "عزیزالله بهاروند" پس از ۳۶ سال

پیکر شهید عزیزالله بهاروند پس از ۳۶ سال شناسایی شده و قرار است آیین تشییع و خاکسپاری این شهید والامقام روز دوشنبه انجام شود.
کد خبر: ۹۳۱۵۸۶۲
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، پیکر شهید عزیزالله بهاروند، متولد ۱۳۳۹ روستای دیناروند علیا از توابع شهر خرم‌آباد که اسفندماه سال ۶۳ طی عملیات بدر در جزیره مجنون به شهادت رسیده بود، پس از ۳۶ سال شناسایی شده و قرار است روزهای آینده آیین تشییع و خاکسپاری این شهید والامقام انجام شود.

شهید ارتشی «عزیزالله بهاروند» تنها ۲۴ سال داشت که در عملیات «بدر» به شهادت رسید و پیکرش در جزیره مجنون باقی ماند که پس از گذشت ۳۶ سال از شهادتش، با تلاش گروه‌های تفحص، کشف و از طریق پلاک هویت شناسایی شد و با اعلام واحد ایثارگران نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، خانواده از کشف و شناسایی پیکر شهید خود مطلع شدند.

درد دوری برای همه غم انگیز است اما دوری که می دانی پس از ۳۶ سال چشم انتظاری باید پیکر مطهر فرزندت را به خاک بسپاری، دوباره غم سنگینی بر دل می گذارد، چشم انتظاری که باعث شود دوباره بتوانی عزیزت را در آغوش بگیری خیلی متفاوت تر از پیکر مطهر شهیدی است که تنها نشانی بازگشتش "پلاک" است.

این خانواده ۳۶ سال از غم دوری و نداشتن فرزندشان گریسته اند و اکنون نیز باید سال های سال بر مزار آن شهید گریه کنند، دیدار تازه شده است اما غمشان بیشتر می شود، تاکنون نمی دانستند که پیکر فرزندشان کجاست اما حال که می دانند بر مزار آن شهید گریه و زاری و داغشان را از غصه ای که در دل دارند خالی می کنند.

مراسم تشییع پیکر شهید "عزیزالله بهاروند" روز دوشنبه ساعت ۹ صبح از درب پادگان لشکر ۸۴ بدرآباد به سمت گلزار شهدای فاطمیه ماسور برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار