خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان بهار در گفت‌وگو با بسیج:

امروز مردم ما مصمم‌تر از همیشه پشتیبان انقلاب خود هستند

بهار-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان بهار گفت: امروز مردم ما مصمم‌تر از همیشه پشتیبان انقلاب خود هستند.
کد خبر: ۹۳۱۵۷۲۰
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۷

امروز مردم ما مصمم‌تر از همیشه پشتیبان انقلاب خود هستندحجت الاسلام محمدولی دارابی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار با تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجر و چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: امروز مردم ما مصمم‌تر از همیشه پشتیبان انقلاب خود هستند.

وی افزود: هر چند فشارهای اقتصادی باعث ایجاد مشکلات فراوانی شده است اما این مردم از آرمان‌های خود دست بر نداشته و رهبر خود را تنها نمی‌گذارند .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان بهار بیان داشت: سپاه و بسیج نیز در کنار مردم و مدافع حقوق آنها خواهد ماند و امروز این نهاد انقلابی بیش از هر زمانی خود را مکلف به دفاع از مردم و ارزش‌های انقلاب می‌داند و در همه عرصه‌ها و همه شرایط به دنبال خدمت رسانی به مردم است.

وی تصریح کرد: سپاه و بسیج شهرستان بهار نیز در راستای خدمت رسانی به مردم متدین و انقلابی این سرزمین برنامه‌های خوبی از قبیل طرح‌های محرمیت‌زدایی و سازندگی و اشتغالزایی و تلاش برای مقابله با ویروس منحوس کرونا و استفاده از حداکثر توان برای حفظ سلامتی جامعه را انجام داده و ادامه می‌دهد و تمام تلاش این عزیزان برای نشاندن لبخند زیبای رضایت بر لبان مردم نجیب این شهرستان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار