خبرهای داغ:

برگزاری جلسه فرماندهان پایگاه‌های بسیج الحدید ادارات شاهرود

شاهرود_جلسه فرماندهان پایگاه‌های بسیج الحدید ادارات شهرستان شاهرود به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود و در مسجد النبی (ص) این واحد دانشگاهی برگزار شد
کد خبر: ۹۳۱۵۳۷۷
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۶
برگزاری جلسه فرماندهان پایگاه‌های بسیج الحدید ادارات شاهرودبه گزارش خبرنگار بسیج، جلسه پایگاه‌های بسیج الحدید ادارات شهرستان شاهرود به منظور تعیین خط مشی کلی و تکریم و معارفه تعدادی از فرماندهان پایگاه‌ها و گردان بیت المقدس ادارات به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود و با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود، نماینده، ولی فقیه در سپاه ناحیه شاهرود، فرمانده حوزه مقاومت بسیج الحدید ادارات شهرستان شاهرود، مدیر بازرسی سپاه ناحیه شاهرود، فرماندهان پایگاه‌های بسیج ادارات شهرستان شاهرود و تعدادی از اعضای شورای پایگاه باب الحوائج کارکنان واحد شاهرود در مسجد النبی (ص) دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود برگزار شد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود ضمن عرض خیر مقدم به فرماندهان پایگاه‌های بسیج ادارات شهرستان و اهدای سلام به روان شهدای اسلام و نظام جمهوری اسلامی به نقش خطیر بسیج در عرصه کنونی اشاره و تصریح کرد: پس از پیروی انقلاب دشمنان نظام و انقلاب شروع به تصویر سازی غلط از وضعیت داخلی در سطح دنیا و در کشور ما کردند که به خیال خودشان روحیه امید و استقلال را از ما بگیرند. در این راستا وظیفه ما دانشگاهیان بسیجی و شما عزیزان که در ادارات فعالیت دارید بسیار حیاتی و خطیر است. چرا که اگر ما بخواهیم به نقش خودمان در دفاع مقدس و در زمان حال بپردازیم حرف‌های زیادی برای گفتن داریم در حالیکه دانشجویان جوان و جوانانی که شما با آن‌ها سرو کار دارید ممکن است از این نقش و از شرایط سال‌های اول انقلاب بی اطلاع باشند.
ابوالقاسمی فر ادامه داد: اکنون همه شاهد هستیم که بسیج مردمی تا چه حد در سطح منطقه خوش درخشیده است و علاوه بر کشور ما در عراق و سوریه و یمن و سرزمین‌های اشغالی تاثیر گذار بوده است و ما هم باید نقش خود را بدانیم و توان خود را دست کم نگیریم.
وی با اشاره به نقش بسیج و فعالیت‌های بسیجی در عرصه دانشگاه‌ها ابراز کرد: همچنانکه در فرمایشات مقام معظم رهبری عنوان شد و دست رد به سینه آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها در مورد واکس کرونا زده شد اکنون شاهدیم که دانشگاهیان نقش پررنگی دارند و کسی گمان نمی‌کرد که بتوانیم در مورد واکسن کرونا به صورت خودکفا و بدون نیاز به بیگانگان وارد میدان شویم و انشاءلله واکسن کرونای داخلی هم تولید شود و نشان دهیم که می‌توانیم در بخش درمان هم مانند بسیاری دیگر از بخش‌ها خودکفا عمل کنیم.
ابوالقاسمی فر خاطر نشان کرد: برخلاف خواست ابرقدرت‌ها که اینگونه القا می‌کنند که باید سرسپرده و مطیع باشیم تا بتوانیم توسعه یافته باشیم ما اکنون در بسیاری از بخش‌ها بی نیاز از بیگانگان به فعالیت‌های علمی می‌پردازیم. هرچند آن‌ها متاسفانه از فضای مجازی برای این منظور استفاده کردند و عده‌ای هم در داخل به این دیدگاه دامن می‌زنند و متأسفانه افراد ساده لوح باور می‌کنند و گویی چشم و گوش خود را بسته اند و هیچ یک از حقیقت‌ها را نمی‌بینند.
دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود حدود ۱۰۰۰ نفر پزشک فارغ التحصیل شده است
برگزاری جلسه فرماندهان پایگاه‌های بسیج الحدید ادارات شاهرودعضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی مولود انقلاب است تصریح کرد: همین واحد شاهرود تا کنون بیش از ۳۷۰۰۰ فارغ التحصیل داشته است و از همین دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود حدود ۱۰۰۰ نفر پزشک فارغ التحصیل شده است و از این تعداد ۲۵۰ نفر تخصص قبول شده اند که برخی از ایشان در شهر خودمان مشغول خدمت هستند و این یکی از ثمرات انقلاب است. در حالیکه پیش از انقلاب مرکز درمانی عظیما در این شهر فعال بود که چند پزشک هندی و پاکستانی در آن فعالیت داشتند و چه بسا بسیاری از صحبت‌های مراجعین را نمی‌فهمیدند و نمی‌توانستند به خوبی به درمان بیماران بپردازند، اما با رخداد انقلاب اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی توانست کمبود پزشک را در کنار بسیاری از متخصصین دیگر در کشور جبران کند.
فرمانده کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود تأکید کرد: باید دستاورد‌های انقلاب را بیان کنیم و وظیفه داریم در این زمینه کوتاهی نکنیم. مقام معظم رهبری از جنگ نرم نام برده اند و ما موظفیم در این زمینه خدمت و کمک کنیم که نقشه‌های دشمن نقش بر آب شود.
دستیابی به رتبه اول در استان سمنان و رتبه ۸ در کشور و رشد جذب دانشجو در واحد شاهرود
وی در بیان دستاورد‌های دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود گفت: دستیابی به رتبه اول در استان سمنان و رتبه ۸ در کشور و رشد جذب دانشجو در واحد شاهرود در سال جدید حاصل روحیه جهادی است. همچنین برای واحد شاهرود مجوز پذیرش دانشجوی تبدیل به داخل در رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی کسب شده است و همچنین واحد بین الملل نیز برای دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود مصوب شده است و می‌توانیم دانشجوی خارجی بگیریم و این نقطه قوت انقلاب است که از تربیت جوانان خودمان در خارج از کشور به نقطه‌ای رسیده ایم که علاقمندان به ادامه تحصیل از خارج از کشور دانشگاه‌های ما و از جمله دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود را برای ادامه تحصیل انتخاب کنند.
پس از سخنان ابوالقاسمی فر، فرمانده حوزه مقاومت بسیج الحدید ادارات شهرستان شاهرود ضمن تشکر از رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود و فرمانده پایگاه بسیج باب الحوائج و آرزوی موفقیت برای سرهنگ سعدی فرمانده سابق پایگاه‌های ادارات شهرستان و عرض خیر مقدم به فرماندهان محترم پایگاه‌های مقاومت بسیج الحدید نقش ایشان را بسیار مهم دانست.
سرگرد جعفر اسماعیلی در ابتدا با قدردانی از حضور گرم و صمیمانه فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج ادارات و آرزوی سلامتی، عافیت و حسن عاقبت و توفیق خدمت جهادی و خالصانه برای ایشان از رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود و فرمانده پایگاه بسیج باب الحوائج این دانشگاه بابت میزبانی و پذیرایی تشکر کرد و سپس به بیان سیاست‌های مصوب برای بسیج ادارات پرداخت.
افزایش رضایت مندی ارباب رجوع و خدمت خالصانه و بی منت
فرمانده حوزه مقاومت بسیج الحدید ادارات شهرستان شاهرود در بیان سیاست‌های مصوب برای بسیج ادارات ابراز کرد: افزایش رضایت مندی ارباب رجوع و خدمت خالصانه و بی منت و شناسایی نیرو‌های کارآمد و تربیت و آموزش و کمک به کارآمد سازی ادارات و سرعت بخشیدن به روند اسلامی شدن ادارات از جمله موارد مهم در نقشه راه بسیج است.
در این جلسه که رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شاهرود، فرمانده حوزه مقاومت بسیج الحدید ادارات شهرستان شاهرود، مدیر بازرسی سپاه ناحیه شاهرود، فرماندهان پایگاه‌های بسیج ادارات شهرستان شاهرود و تعدادی از اعضای شورای پایگاه باب الحوائج کارکنان واحد شاهرود نیز حضور داشتند، مراسم تکریم و معارفه تعدادی از فرماندهان پایگاه‌ها نیز با اهدای حکم مسؤولیت برگزار شد و آقای علی آبادی فرمانده پایگاه دخانیات به عنوان اولین فرمانده گردان بیت المقدس برای بسیج ادارات انتخاب شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار