خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر خبر داد

دستگیری باند سارقان سیم برق در ملایر

همدان-فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از دستگیری ۲ نفر از اعضای باند سارقان سیم برق با تلاش ماموران کلانتری ۱۱ این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۱۵۲۴۰
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۶
دستگیری باند سارقان سیم برق در ملایرسرهنگ محمدباقر سلگی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: به دنبال اعلام یک فقره سرقت سیم برق در شهرستان ملایر، ماموران کلانتری ۱۱ شهرستان با کار اطلاعاتی دقیق و پس از چندین ساعت تلاش، مخفیگاه متهمان را شناسایی و آنان را در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

وی افزود: با بررسی به عمل آمده مشخص شد، هر ۲ متهم از سارقان حرفه‌ای و سابقه دار سیم برق بوده که در بازرسی از مخفیگاه آنان، ۷ کیلوگرم سیم برق هوایی قطعه شده به همراه یک گرم و ۶۰ سانت مواد مخدر از نوع هروئین کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر با اشاره به اینکه متهمان با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند، گفت: چتر امنیتی پلیس در سراسر شهرستان ملایر گسترده شده و برخورد با مجرمان قاطعانه در دستور کار پلیس قرار دارد.

*کشف دام فاقد مجوز در ملایر

وی گفت: در راستای مبارزه با هر گونه جابجایی احشام بدون مجوز قانونی، ماموران مبارزه با جرایم اقتصادی مستقر در ایست و بازرسی حرم آباد شهرستان ملایر حین کنترل محور‌های مواصلاتی منتهی به این شهرستان به ۳ دستگاه خودروی نیسان حامل احشام مشکوک شده و آن‌ها را برای بررسی متوقف کردند.

سلگی افزود: در بازرسی از این خودرو‌ها، ۸۶ راس گوسفند بدون مجوز که ارزش آن‌ها برابر نظر کارشناسان ۲ میلیارد ریال برآورد شده، کشف و ۳ متهم در این خصوص با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

وی در پایان گفت: برخورد قانونی با هر گونه اقلام و یا احشام فاقد مجوز قانونی به منظور نیل به آرامش و ثبات اقتصادی بازار، در دستور کار پلیس قرار دارد.

انتهای پیام/

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار