رونمایی از 5700 طرح اشتغال اجتماع محور در کردستان

محمد مخبر رییس ستاد اجرایی فرمان امام ( ره) صبح امروز در سفر به استان کردستان از پنج هزار و ۷۰۰ طرح اشتغال محور را با ۵۰۰ میلیارد تومان در سنندج رونمایی کرد.
کد خبر: ۹۳۱۴۹۶۰
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،، محمد مخبر رییس ستاد اجرایی فرمان امام ( ره) صبح امروز در سفر به استان کردستان از پنج هزار و ۷۰۰ طرح اشتغال محور را با ۵۰۰ میلیارد تومان در سنندج رونمایی کرد.



به گفته مخبر این پنج هزار و ۷۰۰ طرج برای ۱۶ هزار نفر در استان کردستان شغل ایجاد کرده است. وی تأکید کرد: از این تعداد 1500 طرح به کولبران اختصاص دارد و قرار است برای 4500 کولبر در استان کردستان شغل ایجاد شود.



رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) گفت: مصصم به ساماندهی کولبران در استانهای آذربایجان غربی، کردستان و کرمانشاه هستیم تا وضعیت موجود کاهش یابد و افرادی را که واقعا از روی نیاز و بیکاری و به ناچار به کولبری روی آورده‌اند، ظرف یک یا ۲ سال آینده، ساماندهی کنیم.



مخبر افزود: 1093 طرح با 3297 شغل در کرمانشاه و ۴۰۷ طرح با 1221 شغل در آذربایجان غربی نیز برای کولبران این استان‌ها اجرایی شده است.



وی ضمن تأکید بر بازگردانی شأن و کرامت کولبران، شغل های ایجاد شده برای کولبران را در زمینه‌های دامداری، فرش، صنایع دستی و دیگر بخش‌هایی است که بنا بر نیاز و ظرفیت استان مورد نیاز بوده است، عنوان کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار