با حضور برخط متسابقان زنجانی؛

مرحله نهایی مسابقات قرآن کریم ویژه خانواده های پاسدار در مشهد مقدس برگزار شد

زنجان-مسئول سازمان فرهنگی خانواده سپاه زنجان از حضور متسابقان زنجانی در دهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه خانواده های پاسدار که بصورت غیر حضوری و برخط در مشهد مقدس برگزار شد،خبر داد.
کد خبر: ۹۳۱۴۵۲۰
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۴
رقیه نصیری در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان با بیان اینکه مرحله نهایی دهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه همسران و فرزندان شاغل و بازنشسته پاسدار سراسر کشور بصورت غیر حضوری و آنلاین در مشهد مقدس برگزار شد،گفت:این مسابقات در بخش های مفاهیم،حفظ،ترتیل و تحقیق برگزار می شود.
مرحله نهایی مسابقات قرآن کریم ویژه خانواده های پاسدار در مشهد مقدس برگزار شد


وی با اشاره به اینکه مرحله مقدماتی این مسابقات به صورت استانی و با حضور ۵۲۰ نفر در مردادماه سال جاری برگزار شد،تصریح کرد:در مرحله نیمه نهایی این مسابقات نیز که در مهرماه امسال برگزار شد، ۲۴۵نفر از همسران و فرزندان خانواده های پاسداران سپاه زنجان با یکدیگر به رقابت پرداختند.


مسئول فرهنگی خانواده سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان با اشاره به اینکه مرحله نهایی مسابقات قرآن کریم ویژه خانواده های پاسدار هر ساله به صورت حضوری در مشهد مقدس برگزار می شود،افزود:مسابقات امسال به دلیل شرایط کرونایی در کشور بصورت غیر حضوری وبرخط برگزار شد.


نصیری افزود:در مرحله نهایی این مسابقات، ۲۱متسابق زنجانی اعم از همسر و فرزندان دختر و پسر پاسداران حضور دارند.


وی در پایان هدف از برگزاری این رویداد را ایجاد بستر مناسب جهت انس و الفت بیشتر خانواده‌ها با قرآن کریم و عمل به آموزه‌های این کتاب الهی دانست و گفت:این مسابقات تا نهم بهمن ادامه دارد و مراسم پایانی نیز به صورت برخط و با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران برگزار می‌شود.


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار