خبرهای داغ:
معاون امور عمرانی استاندار قزوین:

روند تکمیل پروژه اردوگاه یانس آباد با ورود بخش خصوصی ممکن است

فرخزاد گفت: از ۱۰۶ هکتار مساحت اردوگاه یانس آباد، اگر ۱۰ هکتار به بخش خصوصی واگذار شود، از عواید آن می‌توان هزینه‌های تکمیل اردوگاه را تامین کرد.
کد خبر: ۹۳۱۴۳۹۵
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، کارگروه تخصصی توسعه و تجهیز اردوگاه‌های دانش آموزی با حضور حسنعلی اصغری مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین، علی فرخزاد معاون عمرانی استاندار قروین، رجب رحمانی نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسوولان استانی در سالن جلسات اردوگاه یانس آباد برگزار شد.


علی فرخزاد در این جلسه با اشاره به اجرای جلسات سالانه در خصوص پروژه اردوگاه یانس آباد بیان کرد: اگر نیازمندی‌های این اردوگاه به دو بخش تقسیم شود، بخشی از این پروژه بدون اعتبار و با تدبیر مدیریتی انجام می‌شود که شامل تفاهم و تخصیص اعتبارات زیرساختی با ادارات ثبت، آب و برق و گاز و جهاد کشاورزی و ... می‌باشد.

وی گفت: منابع مالی خوبی برای شهرداری‌های ضیاآباد ایجاد می‌شود که می‌توان در قالب یک تفاهم نامه از محل درآمد شهرداری ضیاآباد با اردوگاه ضیا آباد شود تا زمانیکه بازنگری در این خصوص ایجاد شد منابع مالی خوبی برای توسعه اردوگاه ضیا آباد ایجاد شود.

فرخزاد با اشاره به تامین اعتبار تکمیل پروژه یانس آباد اضافه کرد: از ۱۰۶ هکتار مساحت اردوگاه یانس آباد، اگر ۱۰ هکتار به بخش خصوصی واگذار شود، از عواید آن می‌توان هزینه‌های تکمیل اردوگاه را تامین کرد.

وی با اشاره به سخت ۶۵ سوییت در زمان ساخت نیروگاه شهید رجایی توسط کره ای‌ها افزود: بستر‌های لازم فراهم است که با هزینه ۱۵ میلیون تومان برای هر سوئیت این مجموعه را تکمیل کرد که با تکمیل این سوئیت‌ها فضای مناسبی برای پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان، فرهنگیان، ورزشکاران فراهم می‌شود و حتی فضای مناسبی برای ارائه خدمات به توریست‌ها خواهد بود.

فرخزاد گفت: تامین اعتبارات این اردوگاه قطعا از طریق منابع استانی امکان پذیر نیست و باید این اعتبار از طریق درآمد‌های اردوگاه و واگذاری به بخش خصوصی ایجاد شود.

در ادامه رجب رحمانی نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: دو اردوگاه ضیا آباد در سطح استانی و اردوگاه یانس آباد در سطح ملی بهترین فضا برای پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان است و این دو اردوگاه ظرفیت بزرگی در این راستا می‌باشند.
 
 
روند تکمیل پروژه اردوگاه یانس آباد با ورود بخش خصوصی ممکن است

وی گفت: استان باید در حد توان با استفاده از ظرفیت‌های موجود برای ساخت این اردوگاه اقدام نماید.

رحمانی اضافه کرد: دانش آموزان ثمره خانواده‌ها هستند و تربیت و پرورش دانش آموزان قطعا نیاز به هزینه‌های زیادی دارد و ما موظف به انجام این امر هستیم؛ لذا هرچه از سوی دولت برای این امر هزینه شود، ناکافی است.

۱۰۱۰/گ ۳۰/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها