خبرهای داغ:
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قزوین تاکید کرد:

تجهیزات آتش نشانی با بودجه مناسب به روز رسانی شود

یوسفی گفت: شهرداری قزوین ضمن توجه به امکانات و تجهیزات آتش نشانی، نسبت به تزریق اعتبار یک میلیارد تومانی ایستگاه آتش نشانی شهرک دانش برای اتمام و افتتاح آن اقدام کند.
کد خبر: ۹۳۱۴۱۱۵
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۸
زهرا یوسفی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین در خصوص بروز رسانی تجهیزات آتش نشانی گفت: سی ام دی ماه سالروز حادثه تلخ آتش سوزی ساختمان پلاسکوی تهران در سال ۹۵ و کشته و مصدوم شدن تعداد زیادی از هموطنان ماست؛ معمولا هرگاه بحرانی اتفاق می‌افتد، افکار همه مردم و نگاه مسئولین به سمت بسیج نیرو و امکانات برای تامین زیر ساخت‌ها و تجهیزات و ایمن سازی شهر و خانه‌ها معطوف می‌شود، اما پس از مدتی کوتاه این موضوع به فراموشی سپرده می‌شود.

وی افزود: امسال متاسفانه درآمد شهرداری تحت شعاع بیماری کرونا و وضعیت اقتصادی حاکم بر جامعه شرایط خوبی نداشت و اعتباری که برای تجهیزات آتش نشانی در نظر گرفته شده بود تخصیص داده نشد و با توجه به اینکه طبق آمار اداره کل مدیریت بحران استانداری قزوین از استان‌های حادثه خیز کشور بوده و ۲۵ نوع از بلایای طبیعی را در استان قزوین داشته ایم هر زمان باید آماده رویارویی با اتفاقات و حوادث در شهر باشیم.

یوسفی تاکید کرد: در صورت امکان این اعتبار در ماه‌های پایانی و در صورت عدم امکان در بودجه سال آینده سازمان آتش نشانی قزوین برای تهیه تجهیزات و امکانات ضروری و به روز رسانی خودرو‌ها و همچنین توسعه ایستگاه‌ها دیده شود و خرید نردبان جدید آتش نشانی نیز در دستور کار قرار گیرد.

وی در پایان گفت: همچنین اگر یک میلیارد تومان به پیمانکار پروژه ایستگاه آتش نشانی شهرک دانش تزریق شود ساختمان در انتهای امسال به بهره برداری می‌رسد.

۱۰۰۲/ت ۳۰/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها