فرماندار ری:

خیرین امنیت ساز، نقش بسزایی در حفظ و تقویت امنیت دارند

نشست مجمع خیرین امنیت ساز فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با حضور فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ و فرماندار ری در مرکز سروش کهریزک برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۱۲۸۵۸
|
۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۰

 

  

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ نشست مجمع خیرین امنیت ساز فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با حضور سردار رحیمی فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ، توکلی کِجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری، بخشدار کهریزک و سایر مسئولین در محل مرکز نگهداری از معتادین متجاهر مهر سروش بخش کهریزک برگزار شد.

در این نشست که با حضور خیرین برگزار شد مسائل و موضوعات زیرساختی مرکز نگهداری از معتادین متجاهر مهر سروش مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در نشست مجمع خیرین امنیت ساز فرماندهی انتظامی تهران بزرگ که با حضور سردار رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ برگزار شد، اظهار داشت: شهرستان ری در استان تهران بیشترین مجموعه مراکز نگهداری در حوزه معتادان متجاهر را با ۴ مرکز اردوگاه فشافویه، شهید زیاریان، شفق و مهر سروش دارد که خوشبختانه با تلاش های صورت‌گرفته در شرایط شیوع ویروس کرونا اقدامات خوبی در غربالگری و حفظ سلامت معتادان متجاهر شهرستان ری صورت‌ پذیرفت و از ۱۰ هزار معتاد متجاهر تست گرفته شد و برابر پروتکل های بهداشتی وضعیت سلامت مددجویان تحت کنترل است.

وی افزود: مهم ترین رکن در طرح سامان موضوع "سلامت روان" است که با توجه به شرایط ویژه معتادان متجاهر مقرر شد این طرح در شهرستان ری در اولویت قرار گیرد و بر اساس مصوبه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان طرح سامان بصورت کامل و جامع در مراکز بازپروری و نگهداری معتادان متجاهر در سطح شهرستان ری اجرا شود.

از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی و با تاکیدات امام راحل (ره) توجه به کارهای مردمی و واگذاری امور به مردم در اولویت قرار گرفت و خیرین نمونه بارز مشارکت های مردمی هستند که در تمامی حوزه های توسعه زیرساختی فعالیت می کنند که یکی از این حوزه های تاثیرگذار امنیت است که خیرین امنیت ساز، نقش بسزایی در حفظ و تقویت آن دارند.

عمده آسیب های اجتماعی کلانشهر تهران به شهرستان ری سرریز شده و مراکز نگهداری از معتادین متجاهر در این شهرستان مستقر شده است که علی رغم نارضایتی مردم، دستگاه های اجرایی شهرستان ری با تمام ظرفیت به مددجویان این مراکز در راستای رفع مشکلات خدمات رسانی می کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار