خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد استان قزوین

لزوم تولید محتوای مناسب در راستای پاسخ به شبهات جوانان

حقایق پور با اشاره به اینکه دشمنان مدام در حال شبهه‌افکنی بین نسل امروز هستند تا آنها را از انقلاب دور کنند، گفت: برنامه‌های ترویجی باید با کیفیتی برگزار شود که پاسخگوی این شبهات باشد.
کد خبر: ۹۳۱۲۰۱۲
|
۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، جلسه کمیته ایثارگران ستاد دهه‌فجر انقلاب اسلامی استان قزوین به منظور هماهنگی و برنامه‌ریزی جهت اجرای برنامه‌های ایام‌الله دهه‌فجر با حضور اعضای این کمیته برگزار شد.

در این جلسه، غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین به کمیته ایثارگران ستاد دهه‌فجر انقلاب اسلامی استان قزوین اشاره کرد و گفت: این کمیته هر ساله در این دهه برنامه‌های ترویجی برنامه‌ریزی می‌کند تا بتواند آحاد جامعه را بیشتر با اهداف و آرمان‌های امام راحل، انقلاب و شهدا آشنا کند.

وی با بیان اینکه تعامل خوبی بین مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان قزوین است، افزود: باید همه مدیران دست به دست هم دهند تا بتوانند در سایه این تعامل برنامه‌های ترویجی که امروز مورد نیاز آحاد جامعه بویژه نسل جوان است، اجرا کنند.

رئیس کمیته ایثارگران ستاد دهه‌فجر انقلاب اسلامی استان قزوین گفت: هر یک از دستگاه‌های اجرایی دارای ظرفیت و پتانسیل‌های مختلفی هستند که مسئولان با بهره‌گیری از آنها می‌توانند در کیفی اجرا شدن این برنامه‌ها، کمک بسزایی کنند.

تبیین دستاوردهای انقلاب به جوانان

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران  استان قزوین با بیان اینکه انقلاب اسلامی نقطه عطفی در تاریخ است، بیان کرد: این انقلاب همه معادلات مادی دشمنان اسلام که با زور و قدرت بر مردم ایران حکومت می‌کردند، بر هم زد و نور امید در دل‌های مردم ایران و حتی مسلمانان جهان ایجاد کرد.

وی افزود: مردم ایران با دست‌ خالی توانستند مقابل رژیم شاهنشاهی و سران استکبار جهانی مانند آمریکا و انگلیس بایستند و قدرت پوشالی آنها را برهم بزنند و رسوایشان کنند که این مهم نشان از قدرت بالای مردمی این کشور است.

این مسئول ادامه داد: باید عزت و اقتدار مردم ایران در دوران انقلاب اسلامی و دستاوردهایی که آنها در سایه این انقلاب به دست آوردند برای نسل امروز طی ایام‌الله دهه‌فجر تبیین شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران  استان قزوین با اشاره به اینکه دشمنان مدام در حال شبهه‌افکنی بین نسل امروز هستند تا آنها را از انقلاب دور کنند، گفت: برنامه‌های ترویجی باید با کیفیتی برگزار شود که پاسخگویی این شبهات باشد.

اجرای برنامه‌های ترویجی در فضای مجازی

حقایق‌پور به ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: تلاش می‌شود برنامه‌های ترویجی با توجه به شرایط جامعه و رعایت پروتکل‌های بهداشتی با حضور حداکثری مردم برگزار شود.

وی با بیان اینکه فضای مجازی پتانسیل و ظرفیت‌های مختلفی در اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت دارد،  افزود: برنامه‌ریزی شده از این فضا در اجرای برنامه‌های متنوع و جذاب استفاده شود تا آحاد جامعه بیشتر با دستاوردهای انقلاب و رشادت‌های شهدا و ایثارگران آشنا شوند.

رئیس کمیته ایثارگران ستاد دهه‌فجر انقلاب اسلامی استان قزوین به کنگره ملی لشکر فرشتگان تاریخ‌ساز اشاره کرد و گفت: در اجرای این کنگره برنامه‌هایی پیش‌بینی شده که با هدف شناساندن سیره و منش زنان شهید و جانباز برگزار خواهد شد.

۱۰۱۰/پ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار