خبرهای داغ:
مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه همدان در گفت‌وگو با بسیج:

تمام طرح‌های دشمنان با وجود ملت بزرگ ایران و هدایتگری رهبر معظم انقلاب به شکست انجامید

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه همدان گفت: طرح و نقشه دشمن این بود که ثبات سیاسی انقلاب اسلامی را متزلزل کند که با وجود این نقشه‌ها، ملت بزرگ ایران و هدایتگری رهبر معظم انقلاب، تمام این طرح‌ها به شکست انجامید.
کد خبر: ۹۳۱۱۸۹۱
|
۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۸

تمام طرح‌های دشمنان با وجود ملت بزرگ ایران و هدایتگری رهبر معظم انقلاب به شکست انجامیدسرهنگ علی مختاری معین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با بیان اینکه امنیت بزرگ‌ترین نعمت الهی است و ما باید قدر این نعمت بزرگ را بدانیم، اظهار داشت: تمام این آتش‌هایی که گرگ‌های گرسنه و افسار گسیخته و کمپانی‌های بزرگ و عظیم جنگ افروز به راه انداخته و هرجا می‎خواهند جنایت و ظلم می‌کنند و وارد می‌شوند؛ این خوی وحشیگری استکبار جهانی است که می‌خواهند امنیت خاورمیانه و به ویژه امنیت ایران را به هم بزنند که البته موفق به این کار نشدند.

وی افزود: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی به مقابله با ما پرداختند تا جلوی پیشروی انقلاب اسلامی را بگیرند و هشت سال جنگ را بر ما تحمیل کردند، فتنه راه انداختند، ما را تحریم کردند و دانشمندان بزرگ هسته‌ای ما را ترور کردند.

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه استکبار جهانی سه طرح یا نقشه برای شکست انقلاب اسلامی بکار برد، عنوان کرد: اولین آن اقدام امنیتی و همان جنگ تحمیلی بود.

وی ادامه داد: دومین طرح، ضربه زدن به علم و تکنولوژی کشور ما بود؛ استراتژی دشمن در ضربه زدن به یک کشور این است که آن را وابسته کند و علم و تکنولوژی و دانش را از آن ملت بگیرد.

مختاری ابراز داشت: سومین طرح و نقشه دشمن این بود که ثبات سیاسی انقلاب اسلامی را بهم بزند و متزلزل کند که با وجود این نقشه‌ها، ملت بزرگ ایران و هدایتگری رهبر معظم انقلاب، تمام این طرح‌ها به شکست انجامید.

وی با بیان اینکه هرجا که کارها به دست نیروهای انقلابی و ارزشی و ولایی افتاد هیچ مشکلی پیش نیامد و روند انقلاب اسلامی به جلو پیشرفت، در ادامه به شخصیت شهید «سلیمانی» اشاره کرد و گفت: شهید «سلیمانی» سردار بی‌نظیر در عرصه مقاومت و طلایه‌دار ایستادگی در مقابل مستکبران جهانی بود.

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه سردار دل‌ها، «حاج قاسم سلیمانی» عزت خدایی پیدا کرد، افزود: شهید «سلیمانی» دو ویژگی برجسته داشت یکی اخلاص و دیگری توکل.

وی در پایان با اشاره به ویژگی‌های شهید «سلیمانی» گفت: ولایت‌مداری، گذشت، صبر و شجاعت از دیگر خصوصیات شهید «سلیمانی» بود و اینکه یک انسان وظیفه شناس و انقلابی و دلسوز بود و با شهادتش روح تازه‌ای به انقلاب اسلامی داد و محبوب مسلمانان در جهان شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار