خبرهای داغ:
بسکتبال استان و کسب رده سوم جدول لیگ برتر

شکست بسکتبالیست های شهرداری مقابل نماینده تهران

تیم بسکتبال شهرداری قزوین در ادامه رقابت های لیگ برتر، بازی خود مقابل اکسون تهران را واگذار کرد.
کد خبر: ۹۳۱۱۰۸۶
|
۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین، هفته هفتم لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور در حالی لحظاتی قبل پیگیری شد که تیم بسکتبال شورا و شهرداری قزوین مقابل اکسون تهران مغلوب شد.

در این دیدار که در خانه فدراسیون بسکتبال تهران برگزار شد ، نماینده استان با نتیجه ۷۲-۶۱ بازی را به نماینده تهران باخت.

در این دیدار شاگردان محمد رضا اسلامی در نیمه نخست عملکرد خوبی نداشتند و با اختلاف ده امتیازی نسبت به حریف تهرانی راهی رختکن شدند.

در کوارتر اول و دوم این بازی و در مجموع نیمه نخست بازیکنان شهرداری با نتیجه ۳۵- ۲۵ مغلوب شدند تا همه توان خود را برای جبران به نیمه دوم ببرند.

در آغاز کوارتر سوم هم اگر چه بازیکنان شهرداری بهتر ظاهر شدند ، اما این کوارتر هم رهاوردی برای شاگردان محمد رضا اسلامی نداشت و این وقت هم به سود بازیکنان اکسون همراه شد.

در کوارتر چهارم و پایانی این بازی ، تیم شهرداری قزوین عالی ظاهر شد و حتی موفق شد اختلاف هفده امتیازی را به یک امتیاز کاهش دهد ، اما در ادامه این دیدار این بازیکنان اکسون تهران بودند که بازی را در دست گرفتند و موفق شدند دوباره اختلاف امتیاز را زیاد کنند و در نهایت بازی را به سود خود به پایان

نماینده استان در جدول رده بندی این مسابقات پس از تیم های شهرداری گرگان و پالایش نفت آبادان با ۱۱ امتیاز در رده سوم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد.

ق/ت

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار