خبرهای داغ:
فرمانده حوزه امام حسین(ع) ملایر:

شهید «سلیمانی» نمونه‌ برجسته‌ای از تربیت‌شدگان اسلام و مکتب امام خمینی(ره) بود

فرمانده حوزه امام حسین(ع) ملایر گفت: شهید «سلیمانی» نمونه‌ برجسته‌ای از تربیت‌شدگان اسلام و مکتب امام خمینی(ره) بود که همه‌ عمر خود را به جهاد در راه خدا گذرانید.
کد خبر: ۹۳۱۱۰۰۲
|
۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۳

شهید «سلیمانی» نمونه‌ برجسته‌ای از تربیت‌شدگان اسلام و مکتب امام خمینی(ره) بودمحمد ابراهیمی پیهانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با گرامیداشت دهه بصیرت و سالگرد شهادت شهید «حاج قاسم سلیمانی»، ۹دی را حماسه بزرگ سال۸۸ دانست و اظهار داشت: این حماسه بزرگ تمام محاسبات دشمنان انقلاب اسلامی را به هم ریخت و نشان داد که ملت صبورو مقاوم ایران تا زمانی که با بصیرت در برابر دشمنان نظام اسلامی و کشور بایستند خداوند متعال هم وعده کرده تا حامی مردم باشد.

وی با بیان اینکه بارها در طول ۴ دهه گذشته از عمر پر برکت انقلاب اسلامی، این موضوع بر همگان روشن شده است، گفت: نهم دی یک نمایش با بصیرت انقلابی مردم ایران بود.

فرمانده حوزه امام حسین(ع) ملایر ضمن گرامیداشت سردار شهید «قاسم سلیمانی» ابراز داشت: شهید «سلیمانی» نمونه‌ برجسته‌ای از تربیت‌شدگان اسلام و مکتب امام خمینی(ره) بود که همه‌ عمر خود را به جهاد در راه خدا گذرانید.

وی با بیان اینکه شهادت پاداش تلاش بی‌وقفه‌ سردار «سلیمانی» در همه‌ این سالیان بود، گفت: با رفتن سردار شهید «قاسم سلیمانی» به حول و قوّه‌ الهی کار او و راه او متوقّف و بسته نخواهد شد، اما انتقام سختی در انتظار جنایتکارانی است که دست پلید خود را به خون ایشان آلودند.

ابراهیمی پیهانی افزود: در دهه بصیرت که از ۹ تا ۱۹ دی ماه است، شاهد ایام بزرگی همچون سالگرد نهم دی، چهلمین روز شهادت شهید «محسن فخری زاده»، ایام فاطمیه، سالگرد عملیات کربلای ۵ و شهادت «حاج قاسم سلیمانی» هستیم.

وی ادامه داد: به مناسبت این ایام حوزه مقاومت بسیج امام حسین(ع) برنامه‌های مختلفی از قبیل برگزاری سالگرد «حاج قاسم» در روستای گرجایی و مهدویه، مسابقه دلنوشته به سردار دل‌ها، مسابقات ورزشی و کوهنوردی به‌نام و یاد سردار و تقسیم بسته‌های بهداشتی به‌نام سردار «سلیمانی» برگزار می‌کند.

فرمانده حوزه امام حسین(ع) ملایر ابراز داشت: امید است بتوانیم سرباز ثابت قدم حضرت ولیعصر(عج) باشیم و تفکر و دیدگاه شهید «حاج قاسم سلیمانی» را آنچنان که شایسته آن بزرگوار است در بین عموم مردم رواج دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار