بیداری اسلامی مسیری برگشت‌ناپذیر دارد و چهره خاورمیانه را دگرگون خواهد کرد

بیداری اسلامی که در سال‌های اخیر از تونس شروع و در مصر به اوج خود رسید و سپس با استمرار در لیبی، یمن و بحرین همچنان در اوج است، مسیری برگشت‌ناپذیر دارد و چهره خاورمیانه را دگرگون خواهد کرد.
کد خبر: ۹۳۱۰۸۶۰
|
۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۹

به گزارش خبرنگار سپاه استان تهران خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام عابدی کارشناس مذهبی، در سلسله نشستهای تحلیلی، علمی گفتمان مقاومت اسلامی که به همت پایگاه شهید فتحی حوزه مقاومت بسیج حضرت زینب کبری(س) قرچک برگزار شد، اظهار داشت: این تحوّلات اتفاقی ساده نبوده، بلکه بسیار پیچیده و محصول سال‌ها انتظار و کنش توأمان و علل و عوامل گوناگون بوده است که عنصر مقاومت اسلامی برجسته‌ترین آن‌ها است.

وی افزود: حاج قاسم به همه مجاهدان در عراق، لبنان، سوریه، فلسطین، یمن، افغانستان و همه جای امت اسلامی درس مقاومت آموخته است. حاج قاسم به قلوب همه افراد جبهه مقاومت وارد شده است و دلبستگی‌های امت اسلامی و به ویژه رزمندگان مقاومت با شهید حاج قاسم سلیمانی به سبب اخلاص و دلدادگی حاج قاسم به خداوند متعال است. حاج قاسم سلیمانی حقیقتاً به ضرورت وحدت و یکپارچگی امت اسلامی و اتحاد جبهه مقاومت در سرتاسر امت اسلامی معتقد بود.

وی اظهار کرد: حاج قاسم سلیمانی یکی از عوامل رشد بیداری اسلامی و مقاومت در عرصه بین‌الملل بود و در سوریه، عراق و لبنان جبهه مقاومت را تشکیل داد.ایشان با ایجاد بیداری در بین مردم و ایستادن در برابر استکبار جهانی و اسراییل، حرکات داعش و حرکت‌های فتنه‌گرانه را متوقف کردند.

عابدی در پایان گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان یک فرمانده مقتدر نظامی، شخصیت ولایتمدار، عامل شکل‌گیری گروه‌های مبارزه با تروریست جهانی و فراگیری بیداری اسلامی در جهان یکی از مولفه‌های قدرت جمهوری اسلامی است که دشمن این را مانعی برای اهداف خود دانسته و به همین دلیل ایشان را به شهادت رساند./انتها

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار