بازنشستگان آسایشگاه خیریه کهریزک هم صاحب کانون شدند

کانون بازنشستگان آسایشگاه خیریه کهریزک با تصویب هیأت مدیره آغاز به کار کرد و از این پس کلیه بازنشستگان موسسه خیریه کهریزک زیر چتر حمایتی این مجموعه خیریه قرار می گیرند.
کد خبر: ۹۳۱۰۸۴۸
|
۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۹

 به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ با رونمایی نمادین از اولین کارت شناسایی بازنشستگی متعلق به مجید قمی مدیر عامل سابق و عضو هیات مدیره موسسه خیریه کهریزک ، کانون بازنشستگان آسایشگاه خیریه کهریزک به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد .

 این کانون با هدف تکریم و حمایت از کلیه بازنشستگان موسسه که بسیاری از آنان در سنین کهنسالی هستند و نیاز مبرم به حمایت های اجتماعی ، مراقبتی و درمانی دارند ، تشکیل و وظیفه ساماندهی به خدمات مورد نیاز آنان را بر عهده دارد.

در نشست هیأت مدیره موسسه خیریه کهریزک ، جواد آسیم عضو و نایب رئیس هیأت مدیره با قدردانی از زحمات همکاران در ساماندهی تشکیلات کانون بازنشستگان آسایشگاه اظهار داشت :از مهمترین و ماندگارترین اقداماتی که در طول این سالها در کهریزک به انجام رسیده ، تشکیل کانون بازنشستگان است که می تواند با حمایت از افرادی که عمری را در کهریزک خدمت کرده و اکنون به دوران سالمندی و از کارافتادگی رسیده اند ، خدمات مناسبی را ارائه دهد که خیر و ثوابی که در انجام این امور هست کمتر از خدمت به سالمندان آسایشگاه نخواهد بود .

دکتر حسن احمدی مدیر عامل موسسه خیریه کهریزک نیز خاطر نشان کرد :این اقدامات ارزشمند باید در سطح کل موسسه پیگیری و به سرانجام برسد تا علاوه بر ایجاد انگیزه برای کارکنان فعلی ، بتوانیم در حد مقدورات و توان در خدمت بازنشستگان عزیز باشیم.

در پایان نشست هیأت مدیره موسسه خیریه کهریزک مقرر شد هیأتی ۵ نفره متشکل از مدیر آسایشگاه ، نماینده ای از هیأت مدیره و نیز امور اداری و در نهایت ۲ نفر از بازنشستگان آسایشگاه عهده دار برنامه ریزی و اداره این تشکل باشند .

گفتنی است از بدو تاسیس آسایشگاه خیریه کهریزک تا کنون  ۵۶۵ نفر از کارکنان این مرکز به افتخار بازنشستگی نائل شده اند که متأسفانه ۵۲ نفر از این تلاشگران عرصه کهریزک بدرود حیات گفته اند و ۵۱۳ نفر دیگر مشمول خدمات کانون بازنشستگان خواهند شد .

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار